Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heel fijn! Zij heeft hem ook een keer zonder ijzers gehad, waardoor hij niet lekker ging lopen. Met ijzers was het probleem weg. Volgens haar heeft hij waarschijnlijk in Spanje ook altijd vierkant op ijzers gestaan. Dat zou dus betekenen dat hij altijd al gewend is aan mét ijzers en dan is het niet zo gek dat hij, in combinatie met zn dunne zooltjes, last krijgt van zonder natuurlijk. Donderdag gaan de ijzers eronder al dan niet in combinatie met een tijdelijk zooltje ertussen.

Hij loopt echt aanzienlijk beter vandaag!
Vandaag weer wat voorzichtig zijn, hé, want het heeft weer gevrozen ! (hier bij ons toch ...) 

helemaal trots op zichzelf. Hij vond het zichtbaar leuk om weer "echt" aan de slag te kunnen. Hoewel in stap dus haha.
Mooie kerel !
kan niet wachten tot we wat beter in de training zitten en ook mooie foto's kunnen laten maken
Het regende flink, dus ik was blij dat de binnenbak vrij was. We hebben samen even wat gespeeld en toen het droger leek nog buiten gewandeld. Op de volte in de bak (vrij harde bodem) was hij echt bijná helemaal zuiver (mini stukje draf in het filmpje; misschien valt een van jullie nog iets op?) Op het harde buiten is het nog iets te zien, maar moet je goed kijken. Ik heb goede hoop
Daarnaast ook heel gevoelig en alert op wat je zelf doet. Als ik niet duidelijk ben, of minder goed in mijn vel zit, blijft hij staan of loopt hij weg. Toen ik een keer (te) snel wou poetsen en wandelen (en met mijn hoofd ergens anders was) draaide hij zich zelfs letterlijk van mij weg. Ik kan zoveel van hem leren!

We gaan weer rustig opbouwen!