oke de haf is groter, maar ze gaan alle twee rond de 1.45-1.50, en ze zien er toch echt anders uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
triest Donna89 schreef:De knappe andalusier die ik nu rij met een apart kleurtje werd uitgemaakt voor Fjord
Door een instructricetriest
Donna89 schreef:Nouja KWPN zijn er in heeel veel verschillende soorten en maten natuurlijk. En voor een ' leek' snap ik dat als je anda een dressuurcoupe heeft en geen overdreven anda beweging dat je je een x kan vergissen
En bij deze kan ik me voorstellen dat je het niet direct weet
Maar een fjord.. common! Hij heeft geen aalstreep, geen zwart in zijn manen of staart, Ja hij is klein maar dat is dan ook de enige overeenkomst haha
Veulen84 schreef:Donna89 schreef:Nouja KWPN zijn er in heeel veel verschillende soorten en maten natuurlijk. En voor een ' leek' snap ik dat als je anda een dressuurcoupe heeft en geen overdreven anda beweging dat je je een x kan vergissen
En bij deze kan ik me voorstellen dat je het niet direct weet
Maar een fjord.. common! Hij heeft geen aalstreep, geen zwart in zijn manen of staart, Ja hij is klein maar dat is dan ook de enige overeenkomst haha
Ik heb 2 enorm klassieke andalusiers. Lange manen, lange staart, ramsneuzen, brede bouw, schitterende bewegingen. Als je dat verward met een kwpn'er en dat 6 jaar lang. (En het is niet dat het nooit gezegd wordt op stal).

liedjuh2 schreef:Drachtig![]()
Grote ruin die fors gebouwd is. Het mooie is dat hij toen voor zijn doen echt mager was en zijn ribben te zien van een afstandje. Hij heeft er wel eens dikker uit gezien.
Hij is wel dik gen

c_alsemgeest schreef:liedjuh2 schreef:Drachtig![]()
Grote ruin die fors gebouwd is. Het mooie is dat hij toen voor zijn doen echt mager was en zijn ribben te zien van een afstandje. Hij heeft er wel eens dikker uit gezien.
Hij is wel dik gen
Jup... hier ook iemand die sinds vandaag in het bezit is van een drachtige ruin
En het was niet eens een kind die het vroeg

. Wat gaat u met hem doen mevrouw? (Ik) Nou niks, hij is pas twee dus voorlopig mag hij nog lekker spelen. (DA) echt? Ik zou hem verkopen, hij is levensgevaarlijk!!
en gaat hij sinds twee weken door het leven als een het en nog steeds een schat van een paard, hij heeft alleen niets met DA's