En de beestjes vonden het lekker...helemaal goed, toch?
Ik ben er zelf ook niet van
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Soms was hij zelfs gewoon onbeleefd, komen duwen met zijn neus, hapjes proberen te geven, ... 
  Benen over de onderste draad en met je borst duwen tegen de bovenste, klein, soms is het zo'n klein ongemanierd spook  

Ben benieuwd hoe ie t cirkelen mee pakt 

!
 Dat is ook het fijne aan les natuurlijk, we groeien er echt van naar elkaar toe!
 Had ik nodig, en aangezien ik vanochtend ein-de-lijk die enorme berg strijk heb weggewerkt vond ik dat ik 't nu ook verdiende 
 ?)

ook het gaas en het schriklint staat er weer netjes bij 
 dus we kunnen er weer tegenaan 

!
 , want het was leuk weer om buiten bezig te zijn, maar ook leuk weer voor een lenteschoonmaak 
 !
 Moest heel erg lachen toen ik ze binnen ging zetten, Vlekje deed echt een typische Vlekje actie 

Zo gezegd, zo gedaan. Ze hebben de hele dag met tante Steffi mee de paarden verzorgd, en genieten dat die twee mopjes van me gedaan hebben, zo veel aandacht 

) fotospam  

Maar zelfs Jules, die kindjes best spannend vind (zo onvoorspelbaar) was vandaag de rust zelve, heerlijk om te zien, knappe scheetjes van me, mijn hart smelt echt als ik ze zo zie 

de hele kleintjes met vlekkie en je oudste nichtje met Jules,. zo zoet 

We hebben de hele dag genoten!
 ! Mijn middelste nichtje wilde ook plots snel naar huis, om een tekening voor Vlekje en Jules te maken 

want de lekkerste grasjes zijn uiteraard diegenen waar je net niet makkelijk bij kan, ze houdt zichzelf in ieder geval wel lenig zo 

Vooral Vlekje blijft dan verbazen, de smid vond haar, net als vorige keer, echt opmerkelijk flink voor een shetje! Ze kent eigenlijk geen enkele shet die zo flink is, in omgang, tijdens het bekappen, knappe meid van me 

!