Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
De klik was er dus absoluut niet bij beiden, weet eerlijk gezegd niet waar dat aan lag. Maar voelde aan dat ze 'het' niet waren.
Ik blijf hoofd eigenaar om het zo te zeggen, wanneer mijn pa zin heeft om te rijden en zijn toestand het toelaat kan en mag hij er altijd op. Vandaar dat we een maatje willen die ons beiden past (een ranke welsh van 1,45 zou bijvoorbeeld heel anders staan met zijn lengte en gewicht dan een enorm breed gebouwde fjord of haflinger). Mijn vader heeft ook ontzettend veel plezier in de verzorging van het paard. Knotten, vlechten, simpel poetsen. Hij kan uren bezig zijn! Het rijden voor hem wordt geen dagelijks gebeuren, hoogstens 1x in de week, misschien wel 1x in de twee weken of meer. Momenteel is hij nog revaliderende van zijn derde hernia operatie in 2 jaar tijd.
Voor nu gaat het menplan gewoon nog even terug in de koelkast. Eerst het vertrouwen en respect op en vanaf de grond en daarna onder de man. We hebben alle tijd van de wereld met ons eigen beessie straks! 
In iedergeval niet röntgenologisch.
). Mijn vader kon helaas niet mee vanwege de pijn die hij heeft maar heeft mee kunnen genieten via Skype!
, ik kan het gewoon echt niet geloven. Ook zo fantastisch dat mijn ouders dr ook zo leuk als ik vinden! 

Tivoli schreef:Wat een leuke tekening op haar achterbenen!
Dr manen en voorpluk zijn zo lang, dr sokken zijn zo, hoe zeg je dat? Groot, enorm? 
Gillbo schreef:Haha nou jou big smile zegt genoeg.Gefeliciteerd met je TinkerBell

Ghostattack schreef:Ik wist het! Ik zei toch ze moeten een keer mee gaan kijkenZe is ontzettend leuk! Als ze er is, mag ik dan een keer langskomen om foto's te maken?
het helpt dat ze niet (minimaal?) bont is, ik heb de indruk dat die vaak wat beter in elkaar zitten dan de bonte versies