Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fransje23 schreef:Dit jaar is 5 mei zowel bevrijdingsdag als hemelvaartsdag en dus een nationale feestdag. Persoonlijk zou ik het niet afspreken op die dag.
Volgens mij zijn er in Nederland nog een aantal castreurs. Deze zijn geen dierenarts maar mogen wel castreren en doen dat meestal bij een staand paard met een plaatselijke verdoving.

KittyDylan schreef:Hier staan de dames iedere dag op de wei en 's nachts op stal. Staat alleen vrij weinig gras in de wei.
Vandaag is de smid weer geweest, Fflur gedroeg zich netjes.
.
)
dit winter leek dat er iets voor ons beschikbaar kwam. Maar dat lijkt af te ketsen. We zijn zitten er nog steeds boven op. En ik weet dat een boer van een paar huizen verder binnenkort een stuk van een hectare gaat afstoten. Ik heb ook daar al aangegeven dat ik het graag zou willen. Huren of kopen. Hoorde al dat er meerderen waren.
maar we gaan het warm houden. 
Gelukkig waait het lekker door bij ons, het is niet heet voor de paarden. Gister fietsten er mensen langs en ik hoorde hen zeggen; "jeetje wat zielig, die paarden kunnen niet eens in de schaduw staan..". Zo jammer dat mensen altijd zo snel conclusies trekken.. Ze kunnen zo de grote schuilstal in als ze de zon zat zijn
Maarja die kunnen mensen vanaf de weg niet zien.