Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jester_ schreef:Ik ben benieuwd hoe je zoiets gaat oplossen! Ga je er een pop opknopen?
Jester_ schreef:Snap ik! Maar je moet het gedrag toch doorbreken? Ik ben benieuwd hoe ze dat gaat doen..
Citaat:Je gaat je vaak teveel aanpassen aan zo n paard en overdreven voorzichtig doen om hem maar niet te laten schrikken, met als gevolg dat als je een keer een scheet laat, het daaropvolgende moment iedereen Frans tegen je praat terwijl je ergens onderaan de Eiffeltoren tot stilstand bent gekomen.
tenminste... dat laatste kan ik mij zo voorstellen
Ik weet het niet meer, het belangrijkste is bij mij blijven hangen en dat is de reactie en het bijhorende gevoel, maar alles daarna is voor mij feitelijk bijzaak.
het probleem met Cookie was dat hij extreem kon pieken in stress level in een bijzonder kort tijdsbestek en het vervelende was, dat je vanaf de grond niet veel bijzonders aan hem zag. Dat wat ik voelde als ik met hem bezig was, wat deels ook een stuk ervaring en deels een stuk gevoel is, dat kon je als buitenstaander niet aan hem aflezen.
Cookie was dan ook de aanleiding voor het werken met de hartslagmeter wat ik bij bepaalde extreme gevallen nog wel doe. Het zegt lang niet alles, maar het zegt meer dan niets.
"
.