Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(maatje 6) Varekaj schreef:JA! En elke keer weer een gedoe om dat bakje open te krijgen want als ukje was dat niet handig met die klemmen op de zijkant.
Cap met kin-ding, met een speldje erop. Stübben zadels met keiharde zit, de gekleurde wintecs. Elk paard wat ik reed had een koordsingel en lage neusriem. Ribrijbroeken heb ik toen ik overstapte naar western ook nog lang gebruikt, heb er laatst een weggegooid maar heb er nog eentje liggen in kindermaat die ik nog steeds pas
rubberen Aigles inderdaad, met boterhamzakjes. Driehoekjesfrontriemen. Bontshabrakken.. en inderdaad allemaal oude kleding, hoefde allemaal niet bij elkaar te passen. Als je er maar in kon bewegen en het warm was als je in de winter in de stallen liep 
en regenbooghalsters met passende touwen, die zag je ook overal. 
LadyMadonna schreef:Wel jammer dat je die parades bijna niet meer ziet hoor

senna21 schreef:LadyMadonna schreef:De altijd en eeuwig los latende voering van de aigle laarzen...
Spoiler:
En stinken! die zooltjes![]()

Jeetje, voordat je daar in was met je been. En dan enorm veel ruimte bij je voet over anders kon hij niet door de bocht. shoes schreef:Gebreide zwarte trui met een gigantisch witte paardenhoofd erop. Ongeveer 30 jaar geleden