Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Sizzle schreef:Ik ben nu wel ontzettend benieuwd waar deze vandaan komt.
Want laten we eerlijk zijn, dit heeft de pony geleerd dat komt niet ineens uit 'dankbaarheid'.
Hier zit waarschijnlijk gewoon een knijtersterke basis vrijheidsdressuur in.
Wie weet wat ze allemaal nog blijkt te kunnen
Ja, dat doen de meeste paarden gewoon van nature.
Dat is het mooie/leuke ervan.
Hoeft geen training aan te pas komen, alleen feeling hebben ervoor.
SAKKIA schreef:Ik reageer eigenlijk nooit meer op paardgerelateerde topics maar hier moet ik toch even wat typen
Wat geweldig dat jullie dit doen. En ook mij valt het op dat ze best actief en vlot door de bak stapt. Niks mis mee.
Als de dierenarts toch komt zou ik gebruik maken van de mogelijkheid tot gratis testen op Cushing. Mocht het dat wel zijn dan kun je ook gerichter kijken wat de te volgen weg gaat worden.
Succes!!
fargo schreef:SAKKIA schreef:Ik reageer eigenlijk nooit meer op paardgerelateerde topics maar hier moet ik toch even wat typen
Wat geweldig dat jullie dit doen. En ook mij valt het op dat ze best actief en vlot door de bak stapt. Niks mis mee.
Als de dierenarts toch komt zou ik gebruik maken van de mogelijkheid tot gratis testen op Cushing. Mocht het dat wel zijn dan kun je ook gerichter kijken wat de te volgen weg gaat worden.
Succes!!
Hier ben ik het helemaal mee eens, want dat was eigenlijk waar ik ook snel aan dacht. Zo'n ingevallen paardje kan cushing hebben, ik heb geen idee hoe oud ze is maar ze toont ook al wat ouder.
Kijken of je nog mee kan doen aan gratis testen ..
Het hoeft dus geen ondervoeding te zijn, maar bijverschijnselen van cushing ((tijdelijke) suikerziekteachtige verschijnselen en invallen van spieren doordat cushing onbehandeld is)