Op een ander paard rijden dan je eigen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:29

Adrienne93 schreef:
lindar1985 schreef:
Ha, hier ook n berichtje uit twente ( ook al op een van de eerste pagina's van dit topic), heb n super lief buitenrij paard in de aanbieding, wat absoluut niet van de bak houdt, ik zou wel eens weer lekker willen dressuren, springen of een lesje rechtrichten ofzo.

Je mag van mij langskomen! :P

Moet je wel even wachten, want iedereen wil volgend jaar een veulen, behalve madam zelf dus ze staat nog bij de hengst....

Leuk! Ik pb je ff!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:41

Ivy_ schreef:
Ik zoek in de omgeving van zeeland iemand om een buitenritje mee te maken. Dat doe ik het liefst..
Ik heb helaas niets in de aanbieding..

Waar in zeeland woon je ongeveer, ik heb wel een leuke haflinger staan die erg graag naar buiten gaat, strand is hier vlakbij, voorderest helaas alleen de polder.

Ik zou ook wel graag mn paardje aan willen bieden in ruil voor een fotoshoot!
Het is een haflinger, 99% bomproof op buitenrit. Strand is vlakbij, kan ook eventueel springen en dressuur loopt hij op b-niveau. Hij kan ook voor de kar, maar ik heb zelf weinig men ervaring dus zal je niet veel kunnen leren, echter is hij net als op buitenrit voor de kar ook een ideaal leerpaard!

Naam: Iris
Regio: zeeland, middelburg

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 23:39

_suus19_ schreef:
Dorine92 schreef:
Leuk topic dit! Ik zou wel eens een echt gangenpaard zoals bijvoorbeeld een ijslander willen rijden, maar ik denk dat je zonder ervaring daarin toch niet zo makkelijk die gangen eruit krijgt. Net als dat ik heus niet te beroerd ben om iemand anders op mn ZZ dressuurpaard te laten, maar dat iemand die gewoonlijk boshobbelt er toch geen wissels om de pas of pirouettes uit krijgt :+

Noord-Holland trouwens..

Ik heb wel een gangenpaard in de aanbieding. Maar niet in de buurt. Dus als je een eindje rijden ervoor over hebt ben je welkom :p denk dat ieder ander de gangen er wel uitgereden krijgt, ik heb ze er zelf opgezet zonder enige ervaring met gangenpaarden.

Ja das helaas een beetje ver inderdaad..

_Kyarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:29

Myrthe2003 schreef:
_Kyarah schreef:
Leuk idee! Ik heb zelf een erg veelzijdige E-pony (Connemara), als iemand een keer wil ruilen dan staat mijn PB-box open :D.

Welke omgeving?

Noord-Brabant (Tilburg) :).

GerenGer

Re: Op een ander paard rijden dan je eigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 12:55

Het lijkt mij wel een keer leuk om van paard te wisselen. :)
En dan het liefst met een dressuurgefokt paard. Omgeving Friesland.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:15

Al heel lang ben ik verliefd op Pre's, maar ik heb er nog nooit een gezien := daarom zou ik het heel gaaf vinden als ik kon kennismaken met dit ras, en hoe ze rijden etc.

Is er hier toevallig iemand met een Pre die in de buurt woont van Losser(vlakbij Enschede)? En waar ik eens mag komen kennismaken?

Heb alleen helaas niks te ruil ;(

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 01:08

Ik heb een fell pony en draver x Peruaanse Paso in Havelte waar wel een bosrit mee gemaakt mag worden. Bitloos en boomloos. Als iemand mn draver kruising een galop lesje kan leren ben ik ook zeeer blij. Heb liever geen personen ver boven de 70kg, niks persoonlijk verder maar ze zijn niet heel groot.

Oh en het lijkt mij leuk om eens op een 'traditionele' manier te rijden, ben bijna vergeten hoe je een hoofdstel met bit in doet inmiddels. .

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:14

wat een leuk topic hier!! vind het jammer dat ik geen pony heb anders zou ik ook mee kunnen doen met ruilen sommige mense vinden het niet leuk om andere op hun paard te late maar dat zou me niet zoveel uitmake moet iemand wel goed mee om gaan natuurlijk want je wil niet dat iemand je paard slaat ofso

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:27

Lillith24 schreef:
wat een leuk topic hier!! vind het jammer dat ik geen pony heb anders zou ik ook mee kunnen doen met ruilen sommige mense vinden het niet leuk om andere op hun paard te late maar dat zou me niet zoveel uitmake moet iemand wel goed mee om gaan natuurlijk want je wil niet dat iemand je paard slaat ofso

Als ie het verdient mogen ze hem best slaan hoor :+ :Y) Hij is niet vanzelf zo goed opgevoed :')

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:14

Pacific schreef:
Als er iemand eens zin heeft om in Friesland, omg. Leeuwarden met mij en mijn brave pony te mennen in de bossen, je bent van harte welkom :)

Zelf vind ik het leuk om van alle takken binnen de sport wat mee te pakken, dus bied maar aan wat je te bieden hebt :D edit: rijden heb ik al een hele poos niet meer gedaan, springen vond ik altijd erg leuk dus als dat eens zou mogen, op een braaf paard?

Ik men ook met mn pony, wij staan in sneek...misschien kunnen we een keer samen mennen? :)

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:52

In bergen noord Holland aangeboden, buitenrit in het bergerbos! Heb naast mijn eigen een of twee pony's in de aanbieding.

Ik hoef er niets voor terug ;)

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:58

Is er iemand die een paard in NH- Noord heeft staan waarop ik goed kan leren doorzitten?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:20

Sassieja schreef:
Is er iemand die een paard in NH- Noord heeft staan waarop ik goed kan leren doorzitten?

Ik sta in NH (zaanstad) maar of je er goed op kan doorzitten is vrij persoonlijk :)
vind zelf van wel

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:24

Ik zou zeggen hier is iemand ook welkom om eens op mijn tink te kruipen maar ben van België West- Vlaanderen dus is wat ver voor de meesten denk ik.

Zelf zondag op een andere tink gezeten dan mijn eigen en dat was echt even wennen, ben ik nog redelijk van verschoten hoeveel die gangen verschillen van elkaar bij het zelfde ras :j . Was interessant!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:27

Bokker Nientsje en ik hebben geruild :D Ik heb dus een paar weken geleden een buitenrit gemaakt op haar paard en afgelopen zaterdag heb ik een fotoshoot terug gegeven. We hebben er een topic over gemaakt:

[ITP] Buitenrit in ruil voor fotoshoot

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:29

Ballard_L schreef:
Bokker Nientsje en ik hebben geruild :D Ik heb dus een paar weken geleden een buitenrit gemaakt op haar paard en afgelopen zaterdag heb ik een fotoshoot terug gegeven. We hebben er een topic over gemaakt:

[ITP] Buitenrit in ruil voor fotoshoot

Was beide super leuk! :D
Je bent altijd weer welkom :j

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:31

Gaaf hoor :D mooie foto's ook!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:12

Met de mijne mag nog steeds een keer gesprongen worden (kan ze erg goed, heeft wel eens iemand 1.40-1.50 mee gesprongen, maar gewoon lager kan natuurlijk ook). Of op buitenrit. Braaf paard, je hoeft niet heel ervaren te zijn. Dressuur kan ze uiteraard ook. Iets er voor terug hoeft niet. Paard staat in Yde.

Zelf zou ik mijn paard graag eens voor een echte sulky hebben alsof het een draver is. :D
Laatst bijgewerkt door germie op 02-09-15 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:15

germie schreef:
Met de mijne mag nog steeds een keer gesprongen worden (kan ze erg goed). Of op buitenrit. Braaf paard, je hoeft niet heel ervaren te zijn. Iets er voor terug hoeft niet. Paard staat in Yde.

Zelf zou ik mijn paard graag eens voor een echte sulky hebben alsof het een draver is. :D

Ho hoog kan ze springen :))

Drenthe is niet zo verweg..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:17

1.40-1.50 heeft wel eens iemand er mee gesprongen, maar uiteraard moet het wel veilig gebeuren.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:21

germie schreef:
1.40-1.50 heeft wel eens iemand er mee gesprongen, maar uiteraard moet het wel veilig gebeuren.

Tuurlijk dat is altijd het belangerijkste toch?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:50

Myrthe2003 schreef:
germie schreef:

Maar ze kan het dus, al is Ommen-Yde nog vrij ver denk ik?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:42

Myrthe2003 schreef:
germie schreef:

Maar ze kan het dus, al is *knip* nog vrij ver denk ik?[/quote]

Jaa dat zie ik ook net :')
Laatst bijgewerkt door Animal op 30-05-17 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Woonplaats verwijderd op verzoek

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:44

Tenzij je een auto hebt ;) of je ouders lief aankijken ;)

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:51

germie schreef:
Tenzij je een auto hebt ;) of je ouders lief aankijken ;)

Haha kan altijd proberen :P