Lees nu net al jullie nieuwe berichten, vind het echt heel leuk dat iedereen zo meelevend en enthousiast is!!
De update had een beetje vertraging, excuses 
Maaaar ik heb goed nieuws! Allereerst stond hij gelukkig nog in zijn stal, phew!
Heb daarna tijdens de les gevraagd hoe het met hem was, en mijn instructeur vertelde dat hij niet meer in de lessen gaat lopen. Hij heeft echt pijn en raakt een beetje 'op' om hem even te citeren.
Heb toen gezegd dat we het erover hebben gehad hem bij ons thuis en pensioen te geven. (Met kriebels in mijn buik uiteraard haha)
Hij vond dat wel goed klinken, hoj vertelde dat hij het er gister nog over had gehad, wat ze met hem zouden doen. Hij wilde ook niet dat hij bij iemand zou komen die ondanks zijn huidige rugproblemen toch zou gaan rijden etc. Het feit dat hij ons kent en hij dichtbij zou komen te staan was een fijne gedachte.
Een definitief antwoord heb ik nog niet, hij zou er met zijn dochter (gaat ook over de manege) over hebben en ik hoor het volgende week. Maar zijn reactie klonk positief!
Over geld is het nog niet gegaan, ben benieuwd of ze wat voor hem gaan vragen....
Kortom, volgende week krijgen we antwoord! Ik kan niet wachten iig