Thanks voor de tip! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Thanks voor de tip!
foxy80 schreef:Netje, omdat platinum al uit is en bij zomercollecties hoort
De service van Eskadoron (Pikeur) is wel geweldig. Ik had een cristal wedstrijddekje, met van die diamantjes. Daar was ik er 2 van kwijt (in de was? geen idee niet gevonden). Heb ik gemaild met Pikeur/Eskadron en heb ik gewoon een zakje met nieuwe diamantjes (stuk of 6) gekregen die ik er weer op kon naaien. Kom daar maar eens om bij andere merken
Kreeg ook nog de optie om het hele dekje om te wisselen. Maar ja, was wel gebruikt, dus dit vond ik eerlijker ! Dat er iets stuk gaat kan gebeuren, daar hoeft de fabrikant niet voor op te draaien, maar dit vond ik wel heel fijn (want was nog echt niet veel gebruikt). pradadaan schreef:het ligt er aan hoe je in een topic binnen komt, ik zit pas sinds kort in dat andere topic maar iedereen doet super gezellig en ik voel me daar echt niet buitengesloten ofzo
Hopelijk word dit topic ook gezellig

en ik heb die witte met satijn met pailletjes op de stiknaad maar moet zeggen dat die wat vreemd ligt onder mijn zadel nu ie gewassen is... Net alsof het satijn gekrompen is want hij trekt iets op... Meer mensen daar last van/ervaring mee? CuteApplePie schreef:azijn stinkt zo
Ik lees mee.
*even afkloppen*