Wat ben jij in een vreselijk enge situatie belandt TS ( en de stalgenoten / mensen om je heen)! Sterkte, hopelijk krijg(en) je / jullie snel duidelijkheid! Wat betreft de auto en of hij een rijbewijs zou moeten hebben : hij kan die auto ook gestolen hebben hé - in het ergste geval - en ik kan ook autorijden, maar ik heb géén rijbewijs. Daarom moet je het kenteken zeker onthouden! Komt de auto je bekend voor?.
Een briefje ophangen zonder telefoonnummer vind ik persoonlijk een erg goed idee. Een tip van mijn kant : wanneer jij hem weer ziet, probeer op een papiertje te schrijven hoe hij eruit ziet, want dit zou heel erg helpen, mocht hij daadwerkelijk een mishandelaar blijken te zijn.
1. Gezicht : Haarkleur + haarlengte, oogkleur, neusvorm etc.
2. Lichaam : Postuur, lengte, leeftijd, etc.
En de politie even op de hoogte brengen is ook slim. Misschien doen ze niets, maar voor het zelfde geldt doen ze wél iets. Een nee heb je een ja kun je krijgen, maar dan een beetje anders zegmaar
. Let ook goed op jezelf. Zomaar alleen op hem afstappen of hem bespioneren zou ik niet doen ( ik zeg niet dat je dat hebt gedaan, maar zie dit als een waarschuwing ). Wil je dat toch doen? Neem dan een mannelijk iemand mee. Stiekem vind ik dit reuze spannend
We duimen natuurlijk op een goed einde! 
)