Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pacific schreef:Wat leuk om dit te volgen zeg! Het ziet er zeer vriendelijk uit, fijn!
Ook interessant dat paarden zó verschillend zijn met dit soort dingen zeg. Mijn tweejarige sjouwt af en toe voor de lol even het zadel van de pony van een vriendin van mij naar de bak, met een zéér verveelde blik, haha. Grappig om te zien dat die van jou totaal anders in elkaar zit en goed dat jullie daar heel geduldig mee om gaan!
Olympia96 schreef:Fijn beeld nog steeds. Maar waarom dragen jullie allemaal een cap?
Olympia96 schreef:ja duidelijk. Vroeg me af of het zo was zodat je zo kon opstappen als het er een keer goed uitzag. Dat je niet eerst je cap moest gaan zoeken zeg maar
Wuis schreef:Ik heb dit topic net ontdekt en helemaal doorgelezen. Wat ontzetten leuk om te zien.Ik kan niet wachten tot Bob echt opstapt.
![]()
Zilfstar schreef:Hij gaat goe-hoed onze knappe achterbuurman!!! Leuk te zien zo hoor Cher. Wat wordt Fie al een echt paard zo. helemaal niet meer puppy zoals ie was toen hij net bij ons op stal kwam.
Dreamy schreef:Zilfstar schreef:Hij gaat goe-hoed onze knappe achterbuurman!!! Leuk te zien zo hoor Cher. Wat wordt Fie al een echt paard zo. helemaal niet meer puppy zoals ie was toen hij net bij ons op stal kwam.
Inderdaad Wanda. Kun je je nog voorstellen hoe hij er nog uit zag toen ik hem kocht?
Even voor de mensen die het niet (meer) weten..
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 4435_n.jpg