Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ik ga in de zomer rustig in een hemdje op pad hoor, het is al inspannend genoeg
IKbenEllen schreef:In de jaren 70 had ik een tweedehands broek gekregen voor de ponyles, met ECHTE leren knieen![]()
Knoerthard door het wassen natuurlijk en vorige eigenaar was denk ik minimaal een kop kleiner dan ik, want broek kwam tot halverwege mijn kuiten. Maar daar zag je niks van met laarzen, en ik had LEREN KNIEEN
Urielle schreef:Vientje schreef:Alleen die lage neusriemen, dat vind ik wel zo lelijkEn "ver-hip-t" dan een lage neusriem + lak, brrrrr! Gelukkig loopt peerd fijn op een hoge neusriem
Ik ook, maar ik heb besloten dat ik beter mooi kan rijden met lelijke tuigage dan andersom![]()
Mijn andere paard loopt trouwens met een verguisde brede Engelse (hoge) neusriem en een megablingende frontriem en ik rij tijdelijk met laarzen met lak en strassstenen![]()
Je kunt het nooit goed doen
Mocht paard beter lopen op een lage neusriem, tja dan kwam hij hier ook wel. Maar gelukkig hebben paard en ik hierin dezelfde voorkeur
En ga gerust in paardrijbroek, sokken en klompen met stalen neus de supermarkt in... 

NatasjavE schreef:Met een navel t-shirt of spaghettibandjes topjes te paard. Of met een sigaret op een paard. Das dan geen kleding maar ik vind het echt niet kunnen.
poes schreef:xDaantjxx schreef:Waaar kun je rijbroeken maat 34/36 met lange pijpen krijgen? Hier gevalletje zeer smalle taille met zeer lange benen
eurostar 176 heeft hele lange pijpen en past mss nog voor je!
(echt dwaas ook, die hadden (vroeger althans) langere pijpen dan een 72.
xDaantjxx schreef:Waaar kun je rijbroeken maat 34/36 met lange pijpen krijgen? Hier gevalletje zeer smalle taille met zeer lange benen
CRos95 schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen rubberen rijlaarzen niet vinden kunnen.
Niet iedereen heeft geld voor leren

Kirsha schreef:CRos95 schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen rubberen rijlaarzen niet vinden kunnen.
Niet iedereen heeft geld voor leren
Eindelijk een gelijkgestemde
Ik heb wel geld voor leren, maar ben te lui om die dingen te onderhouden. Ik vind ze ook totaal niet mooi, met veters en puntige uiteinden. Er zijn er wel die ik 'minder lelijk' vind maar daar ga ik alsnog geen honderden euro's voor betalen, dan moeten ze wel echt wauw zijn. Degene die ik wel mooi vind zijn 600 euro en dat heb ik er écht niet voor over. En heel eerlijk, chaps vind ik ook niet het toonbeeld van schoonheid. Geef mij maar lekker rubberlaarzen, waterdicht en ideaal om de mesthoop mee om te ploegen

.