Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:02

Ik HEB enkel lengtematen en ook die zijn heel erg te kort hoor :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:03

Jemig, als ik dit allemaal zo lees, dan ben ik erg fout bezig :')

Mijn gemiddelde outfit bij de paarden: rijbroek (zonder ribbeltjes en ook geen gekke kleuren, heb wel een lichtblauw/paarsige), rubberen rijlaarzen, een oversized verstelbare cap en een random trui die niet meer goed is voor in het dagelijks leven :D En ik ga in de zomer rustig in een hemdje op pad hoor, het is al inspannend genoeg :))

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:05

IKbenEllen schreef:
In de jaren 70 had ik een tweedehands broek gekregen voor de ponyles, met ECHTE leren knieen :))
Knoerthard door het wassen natuurlijk en vorige eigenaar was denk ik minimaal een kop kleiner dan ik, want broek kwam tot halverwege mijn kuiten. Maar daar zag je niks van met laarzen, en ik had LEREN KNIEEN +:)+

Jaaaa, precies, die had ik ook! Eerst werd dat steeds harder na iedere wasbeurt. En uiteindelijk scheurde het gewoon kapot |(
Sowieso reed ik geloof ik al 6 jaar paard voordat ik mijn eerste, tweedehands, rijbroek kreeg.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:06

Wat ik ook echt niet meer mooi vind zijn oude verwassen body warmers. Van die doorgestikte modellen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:12

Waaar kun je rijbroeken maat 34/36 met lange pijpen krijgen? Hier gevalletje zeer smalle taille met zeer lange benen :+

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:13

Dit is geen ruiterkleding maar dekjes, peesbeschermers etc. wat nu blijkbaar helemaal in is, bij divoza enzo maar ik zal zo iets nooit kopen! Ik weet niet precies hoe het heet, maar het glimt van alle kanten. Ik heb het een paar keer op facebook voorbij zien komen.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:13

xDaantjxx schreef:
Waaar kun je rijbroeken maat 34/36 met lange pijpen krijgen? Hier gevalletje zeer smalle taille met zeer lange benen :+

Precies hetzelfde hier, ik trek altijd mn sokken ver omhoog zodat niemand kan zien dat de broek eigenlijk te klein is :')

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:15

van mij mag alles gedragen worden, zolang het maar samen past ;)

niet verkeerde kleurtjes combies etc..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:17

xDaantjxx schreef:

eurostar 176 heeft hele lange pijpen en past mss nog voor je!

(echt dwaas ook, die hadden (vroeger althans) langere pijpen dan een 72.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:21

Urielle schreef:
Vientje schreef:
Alleen die lage neusriemen, dat vind ik wel zo lelijk :n En "ver-hip-t" dan een lage neusriem + lak, brrrrr! Gelukkig loopt peerd fijn op een hoge neusriem :Y)

Ik ook, maar ik heb besloten dat ik beter mooi kan rijden met lelijke tuigage dan andersom :Y)
Mijn andere paard loopt trouwens met een verguisde brede Engelse (hoge) neusriem en een megablingende frontriem en ik rij tijdelijk met laarzen met lak en strassstenen :')
Je kunt het nooit goed doen :Y)

Ohh maar als een ander met een lage neusriem wil rijden maakt mij dat geen bal uit hoor, zoveel mensen en paarden zoveel voorkeuren :) Mocht paard beter lopen op een lage neusriem, tja dan kwam hij hier ook wel. Maar gelukkig hebben paard en ik hierin dezelfde voorkeur :')

Ohhh, ik heb ook nog chaps met franjes liggen ja! Ubercool :D En ga gerust in paardrijbroek, sokken en klompen met stalen neus de supermarkt in...

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:23

Polo's :+

En al helemaal als men ze in hun ( te ) hoge rijbroek doen ( met ribbeltjes )

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:34

Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen rubberen rijlaarzen niet vinden kunnen. -O-
Niet iedereen heeft geld voor leren :(

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:38

Ik vind een huidskleurig roze/beige achtige rijbroek met zo'n enorme reet erin niet kunnen :')

Ik zie het verbazingwekkend vaak, snap er geen reet van.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:38

Dan zou ik kiezen voor bergschoenen met chaps!

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:39

NatasjavE schreef:
Met een navel t-shirt of spaghettibandjes topjes te paard. Of met een sigaret op een paard. Das dan geen kleding maar ik vind het echt niet kunnen.

Daar heb ik me vandaag schuldig aan gemaakt, had niet verwacht dat ik mijn vest uit zou doen. :+

Ik heb van mijn tante een 30 jaar oude beige ribbroek gekregen, die tot halverwege mijn kuiten komt, en ik heb nog een witte voor wedstrijden.
Ik heb ook een stinkende wax jas gehad.
Ik heb net mijn rubberen laarzen weggegooid en mijn niet kunnende Casco cap ingeruild voor een hele mooie nieuwe cap die ook niet kan, want daar zitten diamantjes op <3
Ik ga nu waarschijnlijk ook een dekje laten maken met diamantjes :D
Al mijn roze dekjes heb ik weggedaan, inclusief pony :j
O ja, ik ga op crocs of nep uggs naar stal, en ik vind ze allebei lelijk, vooral de blauwe crocs.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:40

poes schreef:
xDaantjxx schreef:

eurostar 176 heeft hele lange pijpen en past mss nog voor je!

(echt dwaas ook, die hadden (vroeger althans) langere pijpen dan een 72.

9/10 keer pas ik maat 176 :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:44

Yup hoor je heel vaak, moet je eens proberen, ze zijn langer dan de lengtematen van eurostar (vroeger toch) en die zijn al best lang.

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:46

xDaantjxx schreef:

Ik draag premiere.
Daarvan kan je maat 176 tot 38 proberen?
Ik ben 1.82 en die 1.76 past echt precies.
Die gaan trouwens ook best lang mee!
Laatst bijgewerkt door XxDancexX op 22-09-13 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:46

CRos95 schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen rubberen rijlaarzen niet vinden kunnen. -O-

Eindelijk een gelijkgestemde :D

Ik heb wel geld voor leren, maar ben te lui om die dingen te onderhouden. Ik vind ze ook totaal niet mooi, met veters en puntige uiteinden. Er zijn er wel die ik 'minder lelijk' vind maar daar ga ik alsnog geen honderden euro's voor betalen, dan moeten ze wel echt wauw zijn. Degene die ik wel mooi vind zijn 600 euro en dat heb ik er écht niet voor over. En heel eerlijk, chaps vind ik ook niet het toonbeeld van schoonheid. Geef mij maar lekker rubberlaarzen, waterdicht en ideaal om de mesthoop mee om te ploegen :+
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 22-09-13 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:47

_San87_ schreef:
Pfff, jij overloper, je bent stiekem gewoon hartstikke in met alles!

Aangezien ik het niet eens wist, noem ik het zelf liever
"een natuurlijk gevoel voor stijl" 8-)

:Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:49

NatasjavE schreef:
Met een navel t-shirt of spaghettibandjes topjes te paard. Of met een sigaret op een paard. Das dan geen kleding maar ik vind het echt niet kunnen.

Of: je haar borstelen en je opmaken te paard, uiteraard ondertussen in een spiegeltje kijkend.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:52

Maar met chaps vind ik het wel fijner rijden dan met die rubberdingen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:54

Ik vind zelf van die hele grove ribbroeken ook echt niet mooi, en ik vind het vreselijk om hele jonge meisjes in leren laarzen te zien lopen waar ze volgende week alweer uitgegroeid zijn. :=

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:58

Kirsha schreef:
CRos95 schreef:

Eindelijk een gelijkgestemde :D

Ik heb wel geld voor leren, maar ben te lui om die dingen te onderhouden. Ik vind ze ook totaal niet mooi, met veters en puntige uiteinden. Er zijn er wel die ik 'minder lelijk' vind maar daar ga ik alsnog geen honderden euro's voor betalen, dan moeten ze wel echt wauw zijn. Degene die ik wel mooi vind zijn 600 euro en dat heb ik er écht niet voor over. En heel eerlijk, chaps vind ik ook niet het toonbeeld van schoonheid. Geef mij maar lekker rubberlaarzen, waterdicht en ideaal om de mesthoop mee om te ploegen :+

*\o/*

Nu draag ik zelf wel leren chaps, maar die zien er uit als laarzen O:)
Afbeelding

Maar om rubberen laarzen not-done te noemen, nee :n.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:59

Zijn houthakkersblousen al genoemd? Daar liep vroeger ook half stal mee... Met die ruitjes en knoopjes.