Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frankyfrank schreef:wat als hij op de markt staat? hoe gaat het dan verder in zijn werk?
frankyfrank schreef:politie is nu naar de woning toe waar mijn maten nog steeds zijn. ik ben benieuwd wat de politie hier verder mee gaat doen. ik ben zelf echt bekaf en moet net als de meesten mensen gaan slapen en morgen hopelijk dan vroeg naar zuidlaren.
ik wil jullie ten eerste allemaal even onwijs bedanken voor alle moeite die jullie doen. mijn kop staat echt op standje zoeken en begin nu pas echt te beseffen wat er allemaal aan de hand is. mijn wereld staat echt even totaal op zijn kop. Super bedankt voor al het delen . ik hoop zo dat hij terecht komt.
wat als hij op de markt staat? hoe gaat het dan verder in zijn werk?
frankyfrank schreef:Even nog een vraag. Moeten de paarden niet aangemeld worden bij een markt oid?
frankyfrank schreef:Even nog een vraag. Moeten de paarden niet aangemeld worden bij een markt oid?
Koper schreef:Zeg ik bedenk me he: als Bon moeilijk te laden is, zoals Frank zegt, hebben ze 'm misschien moeten sederen om 'm op de trailer te krijgen? Dat valt toch op dan op die markt, zo'n stonede fries?
Nicole schreef:frankyfrank schreef:Even nog een vraag. Moeten de paarden niet aangemeld worden bij een markt oid?
Nee je kan zo alles meenemen maar vaak moet je wel paspoort hebben maar er word zoveel mee gerotzooid, ken zuidlaarder markt al zo lang..
Persoonlijk was ik in de auto gestapt en daar elke vrachtwagen/trailer op gewacht
Koper schreef:Dat bedoel ik my_precious. Friezen lijken me nou ideaal materiaal voor gesjoemel met paspoorten enzo.