Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Myca schreef:Hoe heet die Hybrid Horseman ook alweer Cassidy?
Dat lijkt me wel een interessante reportage als zij elkaar ontmoeten (Gert en Endospink).

Laten we dat hier nu maar niet aanroeren.

In z'n stem klinkt eigenlijk niets van frustratie of felheid door, en ook in zijn houding niet, en dat vind ik super.

Cassidy schreef:En hij laat zich door dergelijke fratsen ook niet uit het veld slaan:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z0VJH5Hvos
http://www.youtube.com/watch?v=bVRXMcJ_Brc

LOLLYYwood schreef:Ik vind het ook niet echt super uitzien, toch niet dat filmpje op p1.. hoe die man in het midden steeds met die zweep op de grond enz zit te kloppen, er is wel rust langs zijn kant vind ik, hij zit relaxt enz, maar ik zou mijn paard toch liever in een langer termijn zadelmak willen maken ipv in een half uur..

Cassidy schreef:Tijdsbestek zit in ons hoofd, niet in die van het paard. Ja, ze zullen dingen moeten kunnen laten bezinken, maar daar zijn echt geen maanden voor nodig.

IMJ schreef:Cassidy schreef:Tijdsbestek zit in ons hoofd, niet in die van het paard. Ja, ze zullen dingen moeten kunnen laten bezinken, maar daar zijn echt geen maanden voor nodig.
Gert zei ook op deze avond: Maak ze zadelmak met 3 jaar (1-2 maanden aan het werk, evt zelfs een keertje starten op een wedstrijdje) en zet ze daarna lekker de hele zomer op het land (zonder erop te gaan). Laat het maar bezinken en laat ze wat sterker worden.
Je zal zien dat je het best heel makkelijk weer oppakt.
Maar dan moet het wel goed gegaan zijn, anders laat je de negatieve dingen bezinken en als ze dan sterker en groter worden (de Jazz) wordt het een vreselijk lastige opgave..
JasmijnJoy schreef:IMJ schreef:Er zit natuurlijk na dat half uur nog wel wat werk in
Ik vind juist dat hij opvallend rustig blijft
Grappig hoe iedereen dat anders ziet.
+1 maar vooral veel negativiteit. Terwijl ik niks kan ontdekken wat dat paard dan "pijn"zou moeten doen, of wat er dan zo "fout" is.