Ladies Night Epplejeck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:27

Maar dan nog kan het niet, want hij moet aan een kassa verbonden zijn om de kas kloppend te houden. En 2 transacties tegelijk kan ook niet over het algemeen.
Maar als het volgens jou een extra systeem moet zijn wordt het een duur grapje, want dan moeten ze een complete kassa huren en alle producten erin zetten.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:37

Ik ben van mening dat ze bij EJ inmiddels niet meer overvallen worden door drukte op dit soort avonden, en ik blijf erbij dat het absurd is om te verwachten dat mensen 1,5 uur in een rij gaan staan en dat dit verre van klantvriendelijk is. En hoe ze het doen, doen ze het, met (wellicht) wat improvisatie is het heus mogelijk om ervoor te zorgen dat mensen ook de winkel weer uitkomen. Dan heeft dat extra personeel dat nu gezellig met elkaar stond te kletsen tenminste ook wat te doen.

En nogmaals, ik heb het heel gezellig gehad met mijn vriendin, maar vind de gang van zaken rond het afrekenen verre van klantvriendelijk en vraag me ook af in hoeverre het überhaupt nog veilig is in een filiaal waar de rij de hele winkel doorkruist. Amersfoort zit op een eerste etage, ik had daar niet achterin de winkel willen zijn als er iets was gebeurd.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:39

Mwah, imo kan EJ niet zoveel aan de drukte doen. En ze kunnen misschien op een los kassasyteem wel handmatig alle prijzen invoeren, maar dan klopt er niks meer van de voorraden en krijg je later zwerende klanten dat iets niet op voorraad is :+

Maar goed, ik vermijd zulke avonden bewust. Ik ga niet zo lang in de rij staan voor een beetje korting of een goodybag.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:43

Och 25% korting op een cap van bijna 200 euro vond ik toch wel leuk en een cap wil je toch passen, tenminste ik wel.. Goodybag boeide me ook niet, daarom waren we er ook niet al voor 18.00. :)
Maar ach, volgende keer beter kijken hoe lang ze korting geven en dan beter plannen en nu gewoon bedenken dat ik een gezellige avond heb gehad. En per ongeluk ook nog goedkoop, want dus niets gekocht, meestal koop ik in dit soort winkels toch meer dan ik van te voren had bedacht. :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:44

Maar ze hebben wel eens vaker 20% korting op een artikel naar keuze toch? Ik rijd nu niet meer, maar ik wachtte altijd op dat soort acties. Of 3e artikel gratis, dat soort dingen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 23:46

Dreamybol: overal waar een ladies night georganiseerd wordt is het druk, ik vraag me af of er zoveel meer omzet door wordt gedraaid hoor. Korting, gratis goodiebag.. mensen die daar met een standje staan, extra personeel om mensen te helpen etc.

Ik geloof ook niet dat die verwachting er is, aangezien ze de korting ook op de site hebben en nog een aantal dagen in de winkel. Het is geen verplichting om 1,5 uur in de rij te gaan staan.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 00:05

Ik was vanavond in Heemskerk, pardoes want had helemaal t plan niet maar stalgenoten gingen en ik had toch nog een hoofdstel nodig, en dan is 25 procent korting wel fijn.
Ik ging er niet vanuit te slagen aangezien er niet veel keus is in pony maten en ik liever ouderwetse neusriem heb.
Was er om 17.50 vond m'n hoofdstel,met lage neusriem! Voor een klein bedrag, nam er nog wat bij en had ook nog een goodiebag. Heb niet heel lang in de rij gestaan, de drukte begon pas echt toen ik al bij de kassa stond. Dus voor mij was de avond wel geslaagd :D

QueenElsbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 00:09

Die 25% hebben de benenwagen in gang gezet. Bezoek aan ouders gecombineerd.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 00:44

Nou ik heb toch een hele wedstrijd-outfit voor 100,- gescoord. Blouse, jasje, plastron, broek en handschoenen :+ en dan nog een nieuwe poetstas en halstertje: 120,/ totaal :+

QueenElsbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 10:17

Celiien schreef:
Nou ik heb toch een hele wedstrijd-outfit voor 100,- gescoord. Blouse, jasje, plastron, broek en handschoenen :+ en dan nog een nieuwe poetstas en halstertje: 120,/ totaal :+

Dat is de moeite zeker waard (vooral van het wachten). Ik vond net mn goede maat en dat is nogal eens een probleem. :j

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 16:38

Morgen is er mega sale in Drachten, dat wordt de komende dagen pas gekte vrees ik. Vooral paasmaandag zou ik niet heen gaan. :')