cybrdynk schreef:Welk testje dan nog meer, een paard of mens met een bewezen probleem? Die wil ik wel doen hoor.
Dat zou inderdaad moeten lukken, tenzij het al helemaal uitbehandeld is, want als er al supplementen of medicijnen voor genomen worden, dan ga ik het natuurlijk ook weer niet zien, want dan is er geen probleem meer in het systeem.
Ik geloof geen bal van wat je vertelt, maar dat je wil meewerken aan een test,
daar heb ik wél respect voor. Net zoals ik dat eerder ook voor Gohya had.
Goed. We zoeken dus een foto van een mens of een paard waarbij een medisch probleem werd vastgesteld,
door middel van een duidelijke, betrouwbare diagnose.
Plus, deze mens of dit paard nemen geen medicijnen of supplementen.
En van mijn kant, over deze mens/dit paard is geen of weinig info te vinden op het net.
Iemand ?
cybrdynk schreef:OK, dan deze nog: Als reguliere artsen nergens voor deugen, dan blijf je bij levensbedreigende situaties toch zo ver mogelijk uit hun buurt ?
Nee, je hoort mij niet zeggen dat reguliere artsen nergens voor deugen?? Ik noem mezelf complementair, waarbij ik aangeef dat ik graag samenwerk met de reguliere zorg of andere complementaire therapeuten. Sommige medicijnen zijn fantastisch, iemand met Parkinson kan echt niet zonder de reguliere geneeswijze, maar diegene ondersteunen geeft wel extra verlichting. Tuurlijk heb je dat nodig.
Verder hebben ze inderdaad een intensieve studie achter de rug waardoor ze veel beter in staat zijn om te bepalen in welke mate er stappen gezet moeten worden en verdere onderzoeken. De praktijk van een huisarts zit iedere 15 minuten gevuld met een nieuwe casus en daar heb ik zeker respect voor. Ik zou alleen willen dat ook zij eens doorverwezen naar een natuurgeneeskundige die kan ondersteunen.
Wel, dit klinkt in ieder geval al heel anders dan wat je eerder vertelde.