ik heb ze allebij opgegeven

spannend! en alvast bedankt! super leuk

johnson geeft veel mooie nakomelingen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ioontje schreef:Maar dan moet de koper wel aan alle onderzoeksverplichtingen hebben voldaan neem ik aan.......... en er ook werkelijk iets aan de hand zijn. Lijkt me toch raar dat je zomaar een gekocht dier terug kunt brengen als je ineens van idee verandert ...... maar ja onze wetgeving zit soms best vreemd in elkaar......
Joycebunny schreef:http://nl.kapaza.be/antwerpen/super-chi ... 024947.htm ben echt verliefd op deze
Helaas flink boven mijn budget maar voor anderen hier met een groter budget (Nicole?) plaats ik 'm even
annemarloess schreef:Hier toch maar een stille meelezer die zich meld! Ik ben sinds kort ook weer opzoek naar een paard, helaas wegens overlijden van mijn vorige. Wat ik zoek (allrounder):
-Merrie of ruin
- minimaal 1,64 geen max.
- 6 t/m 11 jaar
- Niet sensibel of te onzeker
Hoppje schreef:Hallo,
Al een tijdje aan het meelezen maar meldt me hier nu toch maar even
Wij zijn misschien van plan om een goed veulen/ 1 jarige aan te schaffen. Hebben geen haast en moet echt iets zijn wat ons aanspreekt.
Wat zoeken wij:
- Dressuurgefokt (goed bewegen)
- Hengst
- Bewezen / goede merrielijn
- vp tot € 5000,00
- Aanspreken type, mooi gelijnd
- Geen speciale voorkeur voor hengst.
Mochten jullie wat weten, let me know
Hoppje schreef:Heb het liefste van een merrie die zichzelf ook meer bewezen heeft in de sport.
En daarnaast spreek Metall mij persoonlijk niet zo aan. Houston bloed erachter juist wel weer. Belangrijk voor de motor aan de achterkant![]()
Maar vindt het wel een tof veulen.
Sorry Lisch
Maar zoals ik al zei het moet echt iets zijn wat me aanspreekt en opvalt in mijn ogen. Ik moet altijd meteen zoiets hebben van: "dit is hem!!"
Als ik denk van, misschien wel.... Dan laat ik het staan.
Wij hebben nog nooit eerder een veulen gekocht dus best spannend hihi!
Hoppje schreef:Ken je gevoel Nicole! Naar mijn huidige paard heb ik ook bijna een jaar gezocht.
Toen ik de foto zag wist ik het meteen! Gelukkig was die in het echt ook nog zo mooi en kon die nog bewegen ook hihi