Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Indilover schreef:ben weer terug, voor de nieuwsgierige: de les op de fries ging goed, het is geen fries met veel knieactie dus viel erg mee, was wel ff wennen, maar heerlijk gereden, en totaal geen last van mijn rug..
Ben slome paarden gewend waarbij je veel been moest blijven geven,maar was bij deze helemaal niet nodig, dus was wel erg wennen, goed voorwaarst. Dus is me zeker mee gevallen.
Seven schreef:Maar weet zeker dat iemand jou wel een leuk dier wil aanbieden hoor Karin als het niet door jou komt dan wel alleen al om jou mooie schim te kunnen bewonderen.
KarinvdM schreef:Seven schreef:Maar weet zeker dat iemand jou wel een leuk dier wil aanbieden hoor Karin als het niet door jou komt dan wel alleen al om jou mooie schim te kunnen bewonderen.
Dat is me nog nooit gebeurd hoor! Maar ik zou best voor iemand een paard willen uitbrengen.
En m'n witje is dol op aandacht, iedereen is dus welkom.
kiana schreef:Het paard loopt op eieren en zet zich helemaal vast in de rug. Op de rechte lijn is ie niet zuiver in draf. In galop dito met de achterhand. Dan naar galop-draf.....brrrr. Paard sluit zich ook af, lijkt het
Hebben jullie deze gezien ?
http://www.bokt.nl/markt/ad/76875/extre ... ige-hengst
Ik snap niet dat ze daar zoveel geld voor durven te vragen ! Vind het ook een risico om zo'n angstmepper te verkopen.....je zal maar een week later gebeld worden, dat ie gericht geslagen heeft en het niet goed afgelopen is.
Dees schreef:Youngster, was je er ook aan begonnen als je niet bij toeval zo'n dier zelf had gehad?
Het hebben is natuurlijk een ding. Maar het aantrekken, al dan niet via koop... waar begin je aan?
Het is nogal een behoorlijke beperking. Er is mee te leven, vast, maar een beperking is het wel.
Vind trouwens dat er de laatste tijd toch wel heel leuke goedkope paarden op internet te koop staan!
Dees schreef:Nimber, top! doen we!
Seven, in deze tijd kun je leuke twee-jarigen voor weinig kopen... daar heb je rijtechnisch dan wellicht niet 'right now' wat aan, maar volgend voorjaar kun je daar al rustig mee aan de gang. Is dat dan niet wat voor jou?
Shamal, als je zo thuis bent in de arabieren, waarom krijg je deze dan niet goed? Dat verkoopt toch veel dankbaarder? Zoals je het beestje nu beschrijft, is het gewoon vragen om moeilijkheden...
ShamalArabs schreef:Je had me kunnen vragen naar de reden hoor![]()
als ik hem aanbied voor 2000 loop ik véél meer kans een semi-penny-vrouwtje te treffen die hem een soort van wil "temmen" of "redden"
zijn volle zus is meervoudig kampioen, zijn hele familie doet het goed in de shows, dus qua lijnen en uiterlijk is ie meer waard (10.000 of in die richting) maar omdat er nog wat werk aan zit vraag ik dat natuurlijk nietMaar ik ga hem zeer zeker niet goedkoop wegdoen met het risico zoals genoemd.
Dan hou ik hem liever zelfondanks dat ik in de volle russen zit en niet in de volle polen
overigens verwacht ik hem niet op korte termijn te verkopen, ondanks dat ik al serieuze reacties heb op hem. Ik ben heel kritisch dus bij het minste beetje twijfel aan iemandskunnenklik met hem dan doe ik het niet. Als ie straks zelfverzekerder is en we hem overal kunnen aanraken zonder dat ie in elkaar krimpt of bijna gaat liggen uit angst dan heb ik er meer vertrouwen in dat het wel goed komt