mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:43

Wat boeit het waarom de ponies bij een ander stonden? Ik heb ook weleens paarden uitbesteed hoor voor de begrazing or what so ever..
Dus dat ze ergens anders stonden staat compleet los van wat er gebeurd is en ook al is die man tot waanzin gedreven, er is geen enkel excuus voor zijn gedrag..en we weten allemaal dat een dierenbeul helaas niet de cel ingaat om zijn daden jegens de dieren, maar dat daar meer aan vooraf moet zijn gegaan en dat er nu ongetwijfeld verder onderzoek plaatsvind..
(kijk maar naar de beul van Twente, die werd gezocht en gepakt..32 dieren vermoord, maar werd berecht op een moord op een zwerver en daar werden een x aantal dieren in meegenomen..maar die telden dus niet mee in zijn veroordeling).

Aan elk verhaal zit 2 kanten, maar dat rechtvaardigd niet wat hij gedaan heeft..

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:45

Natuurlijk zijn er 2 kanten aan dit verhaal, die zijn er aan elk verhaal en we horen het maar van 1 kant. Maar als je puur naar de feiten kijkt, dat deze man in een dronken bui 2 kleine pony's vermoord als wraak op zijn ex vriendin, dan zit er iets helemaal fout bij deze man.
Stel nou eens dat zij hem inderdaad helemaal gek heeft gemaakt, ik weet helemaal niet of dat zo is, maar stel. Dan had hij weg moeten gaan, het uit moeten maken, voor het zover kwam. Dit is gewoon zo vreselijk fout, daar zijn geen excuses voor.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:46

Ik zie dit topic nu pas,,en deze grote kerel zit nu met gebalde vuisten en een brok in zn keel

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:47

precies Nynke55! Iedereen maakt dingen in zijn leven mee die hem/haar tot waanzin kan brengen..tis een stemmetje in je hoofd en hart die maakt dat je wegkomt en wraak achterwege laat..in elk persoon zit een slechte kant..alleen zijn gelukkig de meeste mensen verstandig genoeg om te kiezen voor de gezonde kant..

haha PG, ja maar om heel andere redenen..

papagroom

Re: mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:50

die snapikff niet amy77

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:54

Ja sorry, ik las m sarcastisch..en ik dacht aan die brok in zn strot..van woede, omdat hij vastzit en hij er natuurlijk allerlei 'goede redenen' voor zijn daden heeft gehad..tis maar goed dat die man geen internet heeft..t zal je vader maar zijn..je zoon, je broer..triest hoor..

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:58

t zullen je paardjes maar zijn!!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 01:22

xdeliefstex schreef:
wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk erg ;( maar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?

Wat?! Relatieproblemen daar gaat het toch niet over? Die kerel heeft haar ponys bruut vermoord!! Dáár gaat het om!
Het maakt dus niet uit wat daaraan vooraf is gegaan,
of ze hem nou afgewezen heeft om zijn witte sokken of dat ze hem een enorme klap in zijn gezicht gegeven heeft.
Je post schiet me echt verkeerd bah, hij heeft haar onschuldige dieren de keel doorgesneden, en dan boeit het jou nog wat zij heeft gedaan dat hij zover gegaan is? What the fiets does it matter.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 01:31

Naar mijn mening drijf je niet iemand tot deze vorm van waanzin... deze man is ziekelijk en een gevaar voor de samenleving, uit wraak een ander levend wezen van het leven beroven, en dan op zo'n manier.
Dit is puur en alleen gedaan om de TS zo hard mogelijk te kwetsen, en dat is ziek. Er zit iets flink mis... want misschien doet het hem nu nog wel meer pijn wat de TS hem heeft aangedaan (in zijn optiek) en pakt hij straks haar kinderen oid.
Iemand zo hard mogelijk proberen te raken en dan totaal onschuldige wezentjes hiervoor als instrument gebruiken valt gewoon niet goed te praten, in geen enkele situatie.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:25

xdeliefstex schreef:
wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk erg ;( maar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?

Huh relatieprobleem..?? Shoot me if I'am wrong maar in de eerste post van TS schrijft ze toch heel duidelijk dat dit gebeurt is juist omdat ze geen relatie met hem wilt..
En wat de oorzaak ook geweest mag zijn. Je gaat daarom dan toch geen onschuldige pony de hals doorsnijden omdat je "je zin niet krijgt".

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:34

Dat is vreselijk!
Om zon reden doe je toch geen pomys dood?
Veel sterkte!!!!!!!

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:44

Sterkte Kruimenloek, voor jou en de kinderen.
Dit is dieptriest en hier is geen excuus voor.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 09:07

Moderatoropmerking:
Nogmaals: door de boosheid over wat er gebeurd is, kunnen de emoties hoog oplopen. Maar het in het wildeweg speculeren over wat er bij TS op privévlak gaande was/is, is állesbehalve netjes. Graag dus een beetje meer respect voor het privéleven van kruimenloek.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 10:55

Wat er ook is gebeurd op relatievlak, is geen reden om 2 onschuldige pony's hun strot door te snijden. Walgelijk! Los het op als een volwassene of ga lekker tegen zo'n bokszak aan trappen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:18

las gister in de telegraaf dat de auto van de dader in de brand was gestoken ook weer uit wraak door kruimenloek of diegene van wie het weiland was!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:21

*zucht*

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:23

Alja schreef:
las gister in de telegraaf dat de auto van de dader in de brand was gestoken ook weer uit wraak door kruimenloek of diegene van wie het weiland was!
Als je niet weet hoe het zit, post dan niets. Zowel de eigenares van de ponies als de eigenares van het weiland hebben niets met deze brandstichting te maken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:47

ik weet precies hoe het zit en wat ik heb gelezen hoor :)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:49

Dan heeft of de telegraaf of jij het niet goed. De brandstichting is niet door de eigenaresse en de verzorgster gedaan, maar door iemand die ook haar paarden in die wei had staan.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 11:50

Alja schreef:
ik weet precies hoe het zit en wat ik heb gelezen hoor :)
Gezien de bron van je informatie, had je kunnen weten dat die onvolledig en/of onjuist was.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:22

Alja, ga het internet dan nog maar eens nalezen ;)

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:22

"misschien wel, misschien niet"....wat een misselijke reaktie.
Je vraagt wat wij vinden, nou ik zal het je zeggen.
Je bent een bijna net zo walgelijk persoon als de dader. Om ook maar je af te vragen of er niet toch iets van een reden (dus rechtvaardiging in jouw ogen) voor zijn daad is.
Je hebt geen hart want anders zou je net zo geschokt zijn als alle anderen die zich realiseren dat die diertjes in goed vertrouwen naar die smeerlap zijn toe gekomen. Wat denk je dat ze gevoeld hebben?
Al ben je die vent zijn moeder, dochter of whatever, ik vind je walgelijk en eigenlijk ben je geen reaktie waard. Ik hoop van harte dat hij veroordeeld wordt tot celstraf want daar zal hij zijn echte straf nog wel krijgen. :9

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:31

Wat misselijk , om dit te doen echt . _-:( TS ik zie dit topic nu pas en ik wil zeggen super veel sterkte echt heel erg voor je . :(:) Echt en ook om zo'n klein stom dingetje .... :n

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:42

Goh Alja, jouw wijsheid hebben we hier echt nog nodig. De Telegraaf, yeah right. Je beticht mensen valselijk, mensen die al genoeg ellende hebben. Ga wat anders doen.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 13:45

Ontzettend veel sterkte TS, walgelijk :(:)