Is er hier iemand die voor mij even de door mij opgestelde koopovereenkomst na te kijken?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aimee schreef:listiglistje schreef:Erg hèen het is toch echt hetzelfde paard ook al zou je denken van niet
Ze is scheef in het bekken, ligt een slecht passend zadel op en de amazone moet haar eerst eens een skup naar voren geven voordat ze aan die kop gaat trekken.
Ik vind dat filmpje eigenlijk wel een mooi uitgangspunt om flink te onderhalen.
Daarna zelf aan de slag met dat paard. Die kun je véél beter aan de gang krijgen, maar je moet er nu wel doorheen kijken.
lisch schreef:ik ben weer helemaal blij!
halleandro en waika lopen weer heerlijk in de wei!
zo ziet hij er nu uithij was niet op zijn beste want ze hadden wel last van de warmte na zon lange rit op de trailer.. maar hij is nog steeds erg knap!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Evelijn schreef:Ik vind die schimmel een raar verhaal. Foto's zijn deels kennelijk behoorlijk oud... want de eerste paar behoorlijk grijs en de laatste is hij bijna wit. Daarnaast schrijft ze dat het zo'n braaf dier is en leuk met kinderen en dat ze hem weg doet vanwege haar gezondheid. Echter zoekt ze wel weer een pony voor recreatief gebruik voor haar dochter en haar zelf.... waarom is deze schimmel daar niet geschikt voor?
Tes82 schreef:SuperLiesje, wist je dat je bij de KNHS een model contract kunt opvragen? Als je geen lid bent, mag je mij je emailadres wel even sturen, dan stuur ik hem door.