@ emma s; hmm ik zie wel vnalles leuks staan, tis ook maar net je smaak / budget

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximosa schreef:ook maar weer even reageren in nieuwe topic!![]()
Nog steeds te koop "Super Ruin'
lekker groot 1.70/1.75
palomino echt aparte kleur met super blonde manen.
M1 maar kan veel meer (nu getraind door Z2 amazone)
super in de omgang, een wel opgevoed paard.
Is echt de moeite waard om te komen kijken, ik kan filmpje sturen.
vonneke schreef:Vind dat altijd moeilijk als zo'n zin erbij staat.
Ik had een nogal rillerige merrie waarvan ik dacht dat ze niet voor iedereen geschikt zou zijn.
Kwamen er kijkers, bleken pas een jaar recreatief te rijden. Had ze gezegd dat ze het mochten proberen en het ging prima!
Is zo moeilijk inschatten. Met een ervaren ruiter die flink klemde ging ze aan de haal.
valine schreef:Volgens mij heb ik nergens in mijn advertentie staan dat mijn paard de galop niet beheerst of niet kan galopperen. Hij heeft nog moeite met de balans maar beheerst alle 3 de gangen onder het zadel en aan de longe.
En omdat het een Draver is mag hij niet te veel kosten? (beest heeft 1x een kwalificatie gelopen en bakte er niks van, maar goed)
Nellekeee schreef:@valine, er staat dat je een paard zoekt om verder mee te komen in de dressuur, als hij alle gangen goed beheerst dan kan je deze daar toch gewoon voor gebruiken? Hij zou t in mijn ogen niet raar doen tussen de KWPN'ers.. Of is er een andere reden dat hij weg moet?
ruitje schreef:Wat een schatje!!
2000 voor een draver die niet alle gangen beheerst is echt 1000 teveel... Zou zelf ook andere prijzen willen zien want het zijn onwijs gave paarden, maar voor 2000 kom je toch hele andere paarden tegen
Mindfields schreef:Iemand nog op zoek naar een superleuke en heel mooie haflinger van 5 jaar oud? Heerlijk te rijden, iets puberaal maar niet gemeen. Licht in de hand en fijn aan de hulpen.
Ulfeino schreef:[naam] schreef:Vind dat altijd moeilijk als zo'n zin erbij staat.
Ik had een nogal rillerige merrie waarvan ik dacht dat ze niet voor iedereen geschikt zou zijn.
Kwamen er kijkers, bleken pas een jaar recreatief te rijden. Had ze gezegd dat ze het mochten proberen en het ging prima!
Is zo moeilijk inschatten. Met een ervaren ruiter die flink klemde ging ze aan de haal.
Ben ik het helemaal mee eens, mijn Engelse Volbloed merrie was bij mij altijd heel erg kijkerig, op een gegeven moment kon ik door een auto-ongeluk niet rijden en ging er een ander meisje op rijden, bij haar keek ze nergens na, na een tijdje stapte ik er weer op en was ze weer kijkerig