Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Haha ik zou eerst even heel goed lezen want die 1e citaat is niet van mij maar van iemand anders, dus lees eerst even goed voordat je andere beschuldigd!
waarbij ik spreek over onze stalkiki1976 schreef:Citaat:Haha ik zou eerst even heel goed lezen want die 1e citaat is niet van mij maar van iemand anders, dus lees eerst even goed voordat je andere beschuldigd!
Klopt die is van mijwaarbij ik spreek over onze stal
Maar laat maar want je praat je eigen regelmatig tegen en lees alleen maar at je wilt lezen.
Calypso84 schreef:haha, grappig topic geworden.
Ik denk dat we de conclusie mogen trekken dat het beter is voor het paard om op stal B te staan. Aan de hand van de onderbouwde meningen en aan de hand van het aantal stemmen op B.
De 2 keuzes zijn uiteraard 2 uitersten, maar zoals 'deruijter' hersenspinsels verzint om Stal A mooier te maken dan dat hij is, is uitermate lachwekkend.
Uiteraard zijn er er combi's van beide stallen, maar deze keuze geeft de topicstarter ons niet. Het is of stal A, of stal B, zonder uitzonderingen.
Conclusie: Stal B is het beste voor het paard.
En mijn mening daarbij is: Is mijn paard gelukkig, dan ben ik gelukkig.
Jongens toch, hoe heerlijk is het om lekker met je paard in galop op een bospad te rijden? Wind door je haar, je paard geniet met volle teugen. Ik zie heel vaak amazones die een leuke Z proef rijden, maar van een leuk bospad heeft het paard nog nooit gehoord. Zo jammer altijd. Een proefje is leuk hoor, maar zo'n lekkere buitenrit voor je paard tovert een figuurlijke glimlach op je paards gezicht. Wie wilt dit nou niet?
Jammer genoeg zijn er maar zat mensen die voor Stal A kiezen, en hun paard daar hele dagen staat weg te kwijnen. Heel zielig. Maar goed, varkens en koeien voor de slacht hebben dit ook.. Helaas gebeurt het nog regelmatig en hier kunnen wij weinig aan doen ben ik bang.
zie ik er weinig zieligs in.
en heerlijk te vertroetelen . deruijter schreef:Citaat:Haha ik zou eerst even heel goed lezen want die 1e citaat is niet van mij maar van iemand anders, dus lees eerst even goed voordat je andere beschuldigd!
Klopt die is van mijwaarbij ik spreek over onze stal
Maar laat maar want je praat je eigen regelmatig tegen en lees alleen maar at je wilt lezen.
[/quote]
Calypso84 schreef:Peanutbutter schreef:Ik sta op stal A .. Alleen dan met weide !!.
Ik zou dan ook voor stal A kiezen en ik ben gelegen mijn paard meerdee malen uit zijn stal te halen.
Puur uit nieuwsgierigheid deze vraag dan. Jij gaat voor stal A en hoevaak (en hoeveel tijd) zou jij hem dan uit zijn stal halen?
deruijter schreef:damned, op het moment dat je zo'n onzinnige uitspraken gaat doen, ga ik me niet eens weer verantwoorden.
Ik heb gezegd op welke manieren je paard op stal A kan bewegen,
en ik heb ook duidelijk gezegd dat er een nadeel aan stal A is verbonden,
hetzelfde heb ik bij stal B gedaan
en hieruit heb ik een conclusie getrokken.
Dat jij het niet eens bent met mij, prima mij maakt het niet uit.
Maar zulke reacties zijn een beetje kort door de bocht en erg aanvallend.
Dus probeer me maar te beledigen, ik zal er geen nacht minder om slapen

deruijter schreef:damned, op het moment dat je zo'n onzinnige uitspraken gaat doen, ga ik me niet eens weer verantwoorden.
Ik heb gezegd op welke manieren je paard op stal A kan bewegen,
en ik heb ook duidelijk gezegd dat er een nadeel aan stal A is verbonden,
hetzelfde heb ik bij stal B gedaan
en hieruit heb ik een conclusie getrokken.
Dat jij het niet eens bent met mij, prima mij maakt het niet uit.
Maar zulke reacties zijn een beetje kort door de bocht en erg aanvallend.
Dus probeer me maar te beledigen, ik zal er geen nacht minder om slapen
onzinnige uitspraken? Wat klopt er dan niet aan mijn redenering?