)En het werd uiteindelijk een kruising fries. Al 5 jaar in mijn bezit. Mocht er in de toekomst een paardje bijkomen dan word het een ijslander
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahah
!
. 
. maar dan een hengstveulen en ook nog eens vosbont. Of ie nuchter is, tja hij laat zich niet gek maken. Die lange manen is nog ff afwachten, maar hij had deze winter wel een baard haha. .
brechtje122 schreef:Ik wilde altijd eerst een New Forest pony en het is een Groninger geworden![]()
Volgens mij ben ik achteraf ook te lang geworden voor een New Forest![]()
[ Afbeelding ]
HighFly_ schreef:Voordat ik mijn eerste pony kreeg maakte mij het helemaal niets uit hoe die eruit zag als ze maar lief was. En toen kreeg ik een palomino welsh merrie van ongeveer 12 jaar. Daarna kreeg ik mijn bonte Dpony die ik overnam van mijn zus. Vond hem eerst stom maar toen hij van mij was ben ik hem steeds leuker gaan vinden.
En voor mijn allereerste paard wou ik een schimmelruin van 8-9 jaar die al wat wedstrijdervaring had op L/M niveau (dressuur & springen). Maar mijn vader kwam thuis van de markt en had een onbeleerde 3 jarige vosruin voor mij gekocht. Ben er wel heel blij mee maar had liever een wat doorgereden paard gewild waarmee ik gewoon lekker naar duin kan gaan en op wedstrijden. Dat duurt nog wel even voordat ik dat met deze kan doen