He Pollux, gaaf dat je ook eindelijk een dier gevonden hebt, succes met de keuring vrijdag.
ietjelover
Geplaatst: 19-03-12 20:16
Ik kom me hier ook maar melden denk ik! Ik heb een drie kwart jaar geleden een nieuw paardje gekregen. Een super leuke KWPNer. Een heel leuk beest, maar door zijn verleden kan ik er nog vrij weinig mee. Dit is niet erg, vind ik ook wel leuk maargoed. Nu staat er een pony van mijn zusje bij. Deze word helaas verkocht omdat ze er niet meer naar omkijkt. Ik ben net iets te groot voor de pony en het is niet precies wat ik zoek. Nu zoek ik dus een lief paardje/pony voor bij mijn andere pony! Hij moet braaf zijn, een kindervriend en het leuk vinden om de bossen in te gaan enso. Ik zoek geen heet sportpaard erbij, heb aan heet hoofd al meer dan genoeg. er mag iets mis mee zijn, als hij nog maar goed te rijden is. Gister kwam ik er een tegen met litteken weefsel op de lagen dus afgekeurd voor de sport, maar goed genoeg voor mij! Ik moet hem zelf betalen. Is geen probleem maar ik hoop een paardje te vinden wat bij mij mag blijven tot zijn dood een lekkere knuffelkont die voor wat minder geld weg mag omdat er iets mis mee is etc. Dus de zoektocht kan al weer beginnen!