Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieuwertje_ schreef:lindeee_ schreef:Nou meiden, jullie hebben tenminste die arme ponytjes niets echt aan gedaan..
Dit is gewoon echt een domme PIEP
http://www.youtube.com/watch?v=ca5b21vt ... re=related
dat fimpje vind ik echt zielig. op het begin zakken ze door de sneeuw, ze gaat rijden op een blinde pony, crossen op een veelste kleine shet..
ik vind dat niet kunnen![]()
maaarja dat vind ik
Mystric8 schreef:Hoi daar.
Ik heb ook ervaring met Penny's ja...
Een paar dagen terug was ik net op weg naar de stalling waar mijn paarden stonden, kwam er opeens zo een meisje aan, volgensmij was ze 10 of 11.
Vroeg ze zo: mevrouw ( beleefd) bent u Elise Van Laarm? Ik verbaast; ja, hoe weet je dat. Van een wedstrijd.
Toen de vraag waar ik zo om moest lachen: verzorgt u Totilas? Ik: nee.
Zij: o, dat kan niet want die verzorg ik.
Ik nep-verbaast: o, echt? Dan kun je wel heel goed rijden!
Zij: ja, ik help altijd met hem warm te rijden en te verzorgen en ik rij ook wel eens wedstrijden, en thuis heb ik nog een shetlander die hoger dan 1 meter kan springen ( of zoiets ).
Ik: waaauuuw![]()
Zij: ja, ik moet nu weg naar mijn shetlander ( ze zij er geen naam bij ).
Ik: oké doei, ik moet nodig naar Salinero toe.
Ik heb nog nooit iemand zo zien kijken![]()
![]()
Dat was mijn Penny ervaring.
Mystric8 schreef:Hoi daar.
Ik heb ook ervaring met Penny's ja...
Een paar dagen terug was ik net op weg naar de stalling waar mijn paarden stonden, kwam er opeens zo een meisje aan, volgensmij was ze 10 of 11.
Vroeg ze zo: mevrouw ( beleefd) bent u Elise Van Laarm? Ik verbaast; ja, hoe weet je dat. Van een wedstrijd.
Toen de vraag waar ik zo om moest lachen: verzorgt u Totilas? Ik: nee.
Zij: o, dat kan niet want die verzorg ik.
Ik nep-verbaast: o, echt? Dan kun je wel heel goed rijden!
Zij: ja, ik help altijd met hem warm te rijden en te verzorgen en ik rij ook wel eens wedstrijden, en thuis heb ik nog een shetlander die hoger dan 1 meter kan springen ( of zoiets ).
Ik: waaauuuw![]()
Zij: ja, ik moet nu weg naar mijn shetlander ( ze zij er geen naam bij ).
Ik: oké doei, ik moet nodig naar Salinero toe.
Ik heb nog nooit iemand zo zien kijken![]()
![]()
Dat was mijn Penny ervaring.
Breezke schreef:Penny's for life! Heb er op de manege ook nog mee te maken gehad. Was er zelfs nooit een, heb van thuis meegekregen dat je nooit aan iemand anders zn spullen mocht zitten. Was een braaf meisje haha.
Heb zelf wel 'aanvaringen' gehad met penny's.
Toen ik mijn paardje kocht( hoe oud was ik, 10?) stonden mijn ouders nog met de manege eigenaar te praten terwijl ik mijn paard vertroetelde.Mijn zusje was er ook( toen 8) en aaide een ander paard. Kwamen toen ineens 2 grotere penny's aanzetten (12jr). Begonnen die me toch verhalen aan te praten, ja dat paard is van ons, wij gaan het huren dus je krijgt haar helemaal niet en nog geblablabla. Ikzelf ben een vrij rustig persoon dus negeerde hen. Maar natuurlijk gingen ze door. Kwam mijn zusje doodleuk aan, en jullie laten nu ONS paard met rust en ook mijn grote zus ja! Jullie zijn 2 gemene meisjes die niet eens een paard verdienen!
Volgens mij zijn die huilend weggerend.Weggejaagd door een 8jarige. Kan er nog steeds om lachen als ik er aan denk.
kani_ejj schreef:Jep ik ken ook wel een paar penny meisjes..
Nu was ik zelf niet 1 die naar vreemde paarden ging..
Neee !! Deed gewoon hoefijzers onder mn rijlaarzen en ging al klik klakkend door t bos.
Dan deed ik dat ik een paardje was..en soms deed k ook een bit in..
Jep was echt gek.
En ohja mn vader had zelf hindernissen voor me gemaakt zodat ik kon springen.
Mijn record staat op 1.05m.
kani_ejj schreef:Jep ik ken ook wel een paar penny meisjes..
Nu was ik zelf niet 1 die naar vreemde paarden ging..
Neee !! Deed gewoon hoefijzers onder mn rijlaarzen en ging al klik klakkend door t bos.
Dan deed ik dat ik een paardje was..en soms deed k ook een bit in..
Jep was echt gek.
En ohja mn vader had zelf hindernissen voor me gemaakt zodat ik kon springen.
Mijn record staat op 1.05m.