Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melissa schreef:Er is hier sprake van een bekende dader en opsporingsindicatie, dus lijkt mij niet dat het dan een Sepot wordt. Daarnaast wordt de zaak eerst gedraaid bij de recherche van de politie en zal de dame in kwestie gewoon als verdachte haar verklaring af moeten komen leggen. Neem aan dat topicstarter genoeg bewijs heeft, dus zie de reden er niet van in waarom OM de zaak zou seponeren.
Anne. schreef:Jééézz.. Niet te geloven hoe haalt ze het in haar hóófd!
Wat zegt ze er zelf van? Heeft ze al iets van excuses aangeboden..?
Ik denk dat je misschien met haar even rond de tafel moet gaan zitten en net zo lang praten tot jullie een oplossing hebben waar vooral jij blij mee bent. Haar je stal uit laten mesten tot de manen weer zijn aangegroeid ofzo.. Of de manen van háár paarden afknippen.
Ania schreef:Opvragen wat extentions kosten en haar ermee confronteren. domme doos hoort van andermans paarden af te blijven.
Anne. schreef:![]()
Maar wat moet je dan doen? Wat kán je doen? Dat mens is gewoon niet voor rede vatbaar. Ik blijf sowieso met m'n tengels van andermans paarden af. Dit is gewoon een eerste reactie.
Giolli schreef:haar eigen haren afknippen? Die van haar paarden? De gevangenis in? Rechter? Politie?! Gaat het wel helemaal goed met jullie?! De strot afbijten?!?!?!![]()
![]()
Kan begrijpen dat je het echt niet tof vind, maar om nou een gruwelijke wraak actie te bedenken, dan ben je zelf ook niet helemaal eerlijk bezig.
Het is absoluut niet O.K wat ze heeft gedaan, maar het lijkt me wel zo rechtvaardig dat als je haar dat hebt gezegd dat dat ook duidelijk moet zijn.
En ga je je paard nou echt naar huis verhuizen vanwege zijn afgeknipte manen?! Weet je zeker dat er niet meer speelt daar op die stal waardoor je daar weg wilt? Kan me haast niet voorstellen dat je alleen daarom gelijk je koffers pakt...
Ze is 24 lees ik, wees volwassen, spreek haar er gewoon op aan. Zeg dat je dit absoluut niet wilt hebben, spreek dus haar vader er op aan en waarschijnlijk is dat genoeg. Ik begrijp dat je meer wilt doen en heel kwaad bent, maar als de volgende stap de politie is vind ik dat veel te ver gaan.