Ik snap dat het ergens grappig is, ik heb de eerste paginas ook heel hard gelachen.. Maar nadat het meisje haar profiel weer aangepast had met weer paarden van anderen vond ik het eigk niet grappig meer. Ik vind het eigk diep triest. Ik ben ook 11 geweest en toen had ik ook hele verhalen in de klas dat ik een poownie had bij mijn vader. ( die had echt paarden, dat dan weer wel) en had ook een grooooote fantasie. Maar dit meisje gaat wel erg ver in haar leugens! Als zoiets uitkomt dan hoor je te denken ok sh*t. Een excuses zou wel op zn plaats zijn en in het vervolg wel 3 x nadenken. Zei draaft nu zo ver door in haar leugens en heeft zichzelf nog niet uit de ene geluld of begint met de andere. Als mijn dochter zich zo zou verliezen in een wereld van leugens werd het hoog tijd voor minstens een goed gesprek en miss wel een psycholoog.
Wooh ik zou dat kind nu wel even in het echt eens goed willen aanspreken zeg! Heel stoer doen op dr sites met 300 paarden die allemaal van anderen zijn. En dan ook nog eens jeugdfoto's jatten van mensen, nee.. Dat gaat écht te ver!
ik vind het idd wel creepy worden dat ze baby en kinderfoto's steelt nu!
Silenna
Geplaatst: 12-01-12 22:40
abeltje_xx schreef:
ik vind het idd wel creepy worden dat ze baby en kinderfoto's steelt nu!
Ja zeker! Echt niet normaal meer. Als dit bij mijn paard ( die ik niet heb, even offtopic ) zou gebeuren en ik zou weten wie dat meisje was.. OEH. Dan zou ik mevrouw toch echt even aan dr haren mee naar haar papa en mama slepen. Eens kijken wat die ervan zeggen.
Oh ik zat die paarden al te zoeken maar bleek dat het om de kinderfoto's ging! Jeetje wat schrik je dan, als je dat ziet! Tja het meisje zal wel aandacht te kort hebben...
Anoniem
Geplaatst: 12-01-12 22:43
Froexiie schreef:
Oh ik zat die paarden al te zoeken maar bleek dat het om de kinderfoto's ging! Jeetje wat schrik je dan, als je dat ziet! Tja het meisje zal wel aandacht te kort hebben...
Die kinderfoto's gaan inderdaad iets te ver...
Colaaa
Geplaatst: 12-01-12 22:45
o god dit heb ik ook een keer meegemaakt, ik had een filmpje van me pony op hyves staan. Een penny wil me toevoegen als vriend pikt dat filmpje, vroeg ik aan haar waarom zei dat filmpje op haar hyves had geplaatst. antwoord: 'Omdat jouwn PaArdJuH ZoU ScHaTuUgH iS'
heb dr vriendelijk verzocht het filmpje van haar hyves te verwijderen (:
_lieff_
Geplaatst: 12-01-12 22:46
Ik heb ook wel eens een filmpje op YouTube geplaatst van mijn paardrijden, en dan vind ik het later terug als: kijk, dit ben ik op mijn paardjuuhh.. Heb de video verwijderd, vond ze niet do leuk geloof ik .
JoyCiej007
Geplaatst: 12-01-12 22:46
Lees dit topic al een tijdje in stilte mee. 't gaat van kwaad tot erger zeg!
Wel vind ik het behoorlijk onsubtiel hoe de 13/14/15 jarige bokkertjes van hier reageren op haar site. Kinderachtig, maar bovenal niet subtiel en tactisch. Als iedereen daar gaat lopen bléren wat een K*tkind zij haar vinden en meer van dat soort dingen, denk je dat ze dan nog zal luisteren????
Schrok wel even toen ik idd ook foto's voorbij zag komen van bokker vivana met haar Fellow en erger nog; haar dochtertje!!!
Jammer dat er al zoveel jonge meiden hier van bokt daar hebben gereageerd op een nogal kinderachtige wijze; het effect was volgens mij een stuk beter geweest als enkel de personen hadden gereageerd waarvan de foto's ook daadwerkelijk zijn.
Eigenlijk zouden deze mensen contact op moeten nemen met haar ouders.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 12-01-12 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 12-01-12 22:47
Hier, der hyves: Vraag me af wat daar allemaal voor bullshit op staat...
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Link verwijderd
Mijn stoere witte hengst met blauwe ogen is nooit gejat Issie niet coowl genoeg? Nu mn wilde Arabische hengst nog veilig stellen
Maar jeetje... Ja, dat je google-d op ''avatar Tinker''.... A la.... Vooruit. Maar dat, als je erop wordt gewezen, je vrolijk doorgaat... En zelfs foto's van kínderen jat? Dát gaat te ver...
YvonneV
Geplaatst: 12-01-12 23:05
En weet de bokker om wiens foto's het ging dan ook dat ze een stiefzusje heeft die dit soort ongein uithaalt????????
Ik heb ook ergens gelezen dat haar broertje van 90 cm op 1 van dr pony's rijdt. uh toch wel een broertje en een zusje
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:quote verwijderd
LisErm94
Geplaatst: 12-01-12 23:09
Ik begon met het lezen van dit topic een paar dagen terug en toen vond ik het nog best grappig omdat ik dacht dat het om een enkele foto ging. Dit vind ik echter niet normaal hoor, denk dat het verstandig is als een iemand (bv eigenaar van een pony waar ze de foto's van gebruikt) haar nummer op zoekt en de ouders even inlicht. Kan me niet voorstellen dat die blij zijn met het internetgebruik van hun dochter Wel raar dat ze niet controleren wat ze allemaal uitvoert op het internet.
Verder zou ik het ook anders hebben gevonden als het meisje na een reactie gewoon stopte met liegen en zich verontschuldigde, nu vind ik het gewoon onbeschoft.
Vrees alleen dat het kind bokt heeft ontdekt als práchtbron voor foto's
JoyCiej007
Geplaatst: 12-01-12 23:11
Ik vrees dat Bliksem, van bokker Bliksem ook op de site staat, onder 'Stormy' en dan zet ze er 'Bliksem' tussenhaakjes achter. Heb bokker Bliksem al een pb gestuurd, maar ben er bang voor. Vergelijk de foto van haar Bliksem, dat hij in de bak loopt, maar eens met de 1e foto van 'Stormy' van die Liza..... achtergrond én pony zijn het zelfde.
Edit: ben er nu wel echt zeker van; op foto's van bokker Bliksem komt ook zo'n bonte shet voor, en precies dezelfde bonte shet met precies dezelfde aftekeningen komt ook voor op de foto's op de site van die Liza......
*pff ben blij dat ze mijn Roos nog niet heeft ontdekt...... of 1 van mijn andere 2 poowns; gezien ze welshen en shetten zo leuk schijnt te vinden*
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:47, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Links verwijderd
LisErm94
Geplaatst: 12-01-12 23:11
Haha ja die zijn ook wel erg mooi, jammer voor haar dat de meeste mensen op bokt niet alleen foto's plaatsen