Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zoofje schreef:ik heb een foto gevonden van ponykamp, vrij penny, let vooral op onze roze shrtjess en de handoek op de pony' s rug...
wij hadden met dezelfde pony ongevere dit gedaan alleen dan ook nog allemaal rechtopstaande staartjes gemaakt 
echt te penny

Braaf beest Lauke schreef:zoofje schreef:ik heb een foto gevonden van ponykamp, vrij penny, let vooral op onze roze shrtjess en de handoek op de pony' s rug...
hihi dat ken ikwij hadden met dezelfde pony ongevere dit gedaan alleen dan ook nog allemaal rechtopstaande staartjes gemaakt
zelfs nog staartjes in der sokken gedaanecht te penny
nu nog staartjes in de sokken 
Zal hem een worst wezen haha
dat wil ik zien
hahaha
op een gegeven
marjolein_el schreef:Lauke schreef:[quote="zoofje"
ik heb een foto gevonden van ponykamp, vrij penny, let vooral op onze roze shrtjess en de handoek op de pony' s rug...
hihi dat ken ikwij hadden met dezelfde pony ongevere dit gedaan alleen dan ook nog allemaal rechtopstaande staartjes gemaakt
zelfs nog staartjes in der sokken gedaanecht te penny
[/quote]
Daar heb ik afgelopen zomer ponykamp begeleid, vooral de poetswedstrijd, hilarisch, waar die kinderen mee aan komen zetten. Roze dekjes en K3 liedjes. 1,2,3 zie jij wat ik zie? Een hele lieve ponyhyyy

hoe kan het dat je niks meer van haar hebt vernomen? zijn ze gewoon poef van de wereld verdwenen? het was ook jouw paard dus jij had natuulijk ook inspraak hierop... echt heel oneerlijk