en op een zwartbruine, hazelnootbruine, zwartje, grullo en een bruinschimmeltje ?
Serena_
Geplaatst: 26-04-12 17:59
Hallo,
Ik heb een pony van 1 meter, hij is wit/licht grijs en een hengstje. Ik vraag me af welke kleur goed bij hem past. Ik dacht aan geel. Dit is hem: http://oi47.tinypic.com/e9dytj.jpg
xxmariska97 : angel blue gaat heel mooi staan! verder creme/beige idd, donkerblauw en knalblauw. Tazziexxx : rood, lichtblauw, blauw, oranje, geel en grijs! Serena_ : rood, felblauw, zwart, bruin en donkerblauw, paar ook wel. Geel zou ik zelf niet zo gauw op schimmel doen maar het is wel gewaagd!
Nou ja bedankt. Ik houd het toch maar op geel denk ik. Ik vind rood persoonlijk echt een afschuwelijke kleur en zwart vind ik weer te simpel. Allemaal bedankt voor het al antwoorden!
lisaislisa
Geplaatst: 27-04-12 08:09
Serena_ schreef:
Nou ja bedankt. Ik houd het toch maar op geel denk ik. Ik vind rood persoonlijk echt een afschuwelijke kleur en zwart vind ik weer te simpel. Allemaal bedankt voor het al antwoorden!
Zwart is idd weer simpel! Ik ben benieuwd hoe het gaat staan
ik denk dat bij Tammy_ haar paard geel of rood leuk staat!
basha10
Geplaatst: 24-05-12 06:36
halloo mensen ik heb binnenkort een verzorg pony en dat is een valk, ik zelf heb geen iedee welke kleur hem goed staat, als jullie een kleur weten plzz reageer dan ff!! dankjewel lieffie's