Het topic gaat verder op PP, maar met wat regels, om het toch nog enigszins overzichtelijk te houden. Deze zijn te vinden op pagina 1 in de openingspost.
oo wat leuk dat dit topic weer open is, ik smelt echt bij die foto's !
ooit hoop ik ook een foto van mijn vriend en paard te maken, vaak is hij er te nuchter voor.. gaat ie mesten en ik lekker met t paardje bezig zijn hahaha ( als die al mee gaat:P altijd met tegenzin hahaha )
Duhelo
Geplaatst: 07-09-11 22:30
Mijn veulen was net een goede twee maand toen we verkering kregen, en ik nam mijn vriend eens mee gaan wandelen. had hem eerst de merrie gegeven omdat ik dacht dat zij makkelijker ging zijn, kwam haar karakter weer eens boven, dus uiteindelijk gewisseld, en dit was het resultaat
4 maandjes later:
MoBi90
Geplaatst: 07-09-11 22:45
Net terug van onze eerste buitenrit samen, hij kan niet zo goed rijden maar hij is absoluut niet bang, hebben zelfs gedraaft! ik wilde niet, stel dat hij eraf valt, maarja, vriendjelief zegt: Kom we gaan draven! en weg is hij, hotseklots op die pony en Moon maar zijn best doen om heel braaf te blijven draven
Hij had trouwens netjes een cap op, maar dat is niet cool op de foto natuurlijk..
chantalhaf
Geplaatst: 08-09-11 06:23
Deze vind ik zo leuk!!!!! Jeroen ( mijn vriend ) vond paarden helemaal NIKS laat staan ze aan te raken!!!! Patrice ( pony ) hier 2 dagen van ons en de eerste aanraking tussen Jeroen en Patrice Ze zijn vanaf dat moment ( 3 jaar geleden ) helemaal gek van mekaar
Henkje
Geplaatst: 08-09-11 10:27
Vriend en zijn paard
Deze vind ik ook nog steeds leuk, alleen jammer van z'n beharing...
Er wordt fanathiek uitgemest, gewandeld en met de trailer laden en rijden geholpen. Onze kleine grullo heeft hij zelfs al eens een stukje geschoren, en dat ging best netjes
Niet de meest voordelige foto, beetje oud maar helaas heb ik geen nieuwere kunnen vinden. (tijdens een winterwandelingetje met de mini's )