ghi hi, vond ik ook nog wel aardige score voor iemand die er verder niet mee heeft gelobbyt behalve uiteindelijk in mijn onderschrift, maar toen had ik er geloof ik al 70, dus dat heeft ook niet veel geholpen.
Kom ik met m'n 16 en 13 stemmen, niemand wil op mij stemmen
RosaGipsy
Geplaatst: 18-09-11 22:02
Ik heb ook maar 33 stemmen
Ach ja, ik heb het ten minste geprobeerd. En ik vond het heel erg leuk om mee te doen, ookal heb ik maar 33 stemmen gescoord. En erg leuk ook dat je kan zien hoe zo'n cover eruit komt te zien met je eigen paard erop
Siets
Geplaatst: 18-09-11 22:04
Ik heb 2x een persoonlijke code ontvangen, dus mijn punten schoten ineens weer wat omhoog. Al is het nog niet bijster veel
Sjolvir
Geplaatst: 18-09-11 22:12
liberty schreef:
ik sta nog net op de voorpagina met 490 stemmen
Dan heb jij het ook nog strak gedaan hoor!
Ik vond het ook wel grappig, zo doen alsof je paard de voorpagina was (oke, of paard van stalgenoot).
Die top 10 geld voor de nominaties voor de bitcover niet voor de meeste stemmen etc. Vind het wel jammer dat de uitslag zo lang duurt, ik heb sowieso niets gewonnen maar ben reuze benieuwt naar wie wel.
Die met het solarium! Ik klikte ze aan om te kijken en vroeg me af hoe die nou zo rood kwam, maar dat was het solarium, wel heel leuk zo met dat rode licht.
vrij banketstaaf dat de origineelste foto en de coverfoto alleen zichtbaar zijn voor de mensen die de bit ontvangen
Kkkaren
Geplaatst: 22-09-11 13:30
Ook leden van de Bit zien het pas in het volgende nummer Renee: De winnaars van de originaliteitprijzen die een op maat gemaakt Juuls Jackets rijjas of blouse hebben gewonnen worden door de jury bekend gemaakt in Bit nummer 189 die op 21 oktober a.s. verschijnt. De cover van dit nummer wordt gesierd door de winnende foto en ontvangt daarbij de Nikon D3100 digitale spiegelreflexcamera met 18-55 VR lens