Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinn87 schreef:Ik vind de foto's waarmee het topic is geopend echt niet kunnen, zoals de meeste bokkers al zeggen, gevaarlijk en ziet er onverzorgd uit!
Vind ook dat je rekening moet houden met de veiligheid van je paardje en of het voor hem goed is, niet wat jij het mooiste vind!
De fries vind ik erg mooi! ook de Tinkers en Haflingers met volle bos manen vind ik prachtig!
Hier die van mij:
MLoeser schreef:Na het doorlezen van dit topic ben ik tot de volgende conclusie gekomen: staat tot op de kroonrand in gedragen stand, maar echt niet langer... Zo'n staart die over de grond sleept vind ik echt geen gezichttoont IMO zelfs onverzorgd, hoe mooi en uitgekamd hij dan ook is. Qua manen hoeven ze van mij echt niet langer dan de onderkant van de buik als je zegmaar een streep doortrekt, in opgerichte halshouding. Viola, mijn mening, nu maar een AV vinden die precies binnen deze richtlijnen valt, dan ben ik happy
Chihiro schreef:Ik vind lange manen bij paarden erg mooi! Maar het moet niet zo lang worden dat ze erop kunnen gaan staan vind ik.
Mijn mini heeft ook lange manen, ik ben er heel erg zuinig op. Vind het zo mooi staan bij hem
Ik leg er meestal 1 vlecht in, of als ik zin heb 4 losse vlechten. Zijn voorpluk doe ik niet in een vlecht omdat hij nogal graag met zijn hoofdje schuurt tegen de boom..