! Af en toe hebben we echt medelijden met ons zelf, en vragen we wat we ons zelf toch aandoen?! Maar een bijrijdpaard of verzorgpaard is niet het zelfde als een eigen. En ik kan het weten want ik heb mijn Epony toen d'r tijd moeten verkopen, dus ik weet het verschil.
Hoe is bij jullie de omgeving er onder? Wij hebben totaal geen sympathie van onze moeders, die vinden het onzin, aangezien we al twee knollies (gratis) hebben en we ook nog eens een redelijk hoog(in hun ogen) butget voor onze toekomstige paardjes aan houden. Ons butget is 3500, maar voor een paardje wat aan onze eisen moet voldoen is dit eerder laag:S Maar hoe leg je dat uit, aan mensen die niks over paarden en niks met paarden hebben?!
BTW we zijn 22 en 23 en ik woon op mezelf! Dus eigenlijk hebben me ouders er helemaal niks mee te maken, en toch vind je het belangrijk dat ze het met je keuze eens zijn!
Nou lang genoeg, mijn frustraties zijn er allemaal uit, denk ik

.
. Ik denk maar zo, als ik nu een wat gevorderner paardje koop, dan kan ik daar nu heeel veel mee leren, en heel veel mee doen. Zodat ik dat 'later' op je jonge paarden uit kan oefenen. Maar nu nog niet