Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:
je moet ALLES, maar dan ook ALLESAANGEVEN: elk telefoontje, elk gesprek uitprinten, opnemen bewaren, zoveel mogelijk info erbij zoeken etc.. Dit soort dingen zijn voor de politie heel moeilijk om er iets aan te doen, maar de houding die ze tegenover je aannemen is echt te gek voor woorden. Maar hoe meer je aangeeft, hoe meer gegevens je hebt, hoe meer ze 'bewijzen' hebben, Als het nu niet direct helpt de politie te overtuigen of die gast te pakken, ALS ze die gast te pakken hebben, heb je meer houvast om m aan te pakken. Als je lege handen hebt, moeten ze m laten gaan en kan hij gewoon verder zn gang gaan!!!! ALLES AANGEVEN!!!!!!
En dat die hufter er ook nog eens mee doorgaat! 
Maar die criminelen en gestoorden laten ze lekker lopen!!
Ik zou er gewoon weer heen gaan en zo boos worden! Voorbeelden geven van; als het de pony van je zoon/dochter was, en die bedreigd zou worden, zou je dan ook niks doen?!?! Ik zou de hele boel bijelkaar schreeuwen dat weet ik nu al, maar dat kun je natuurlijk beter niet doen, want dan denken ze juist dat je gek ben
Vooral omdat er iemand is die haar op haar mail en msn steeds lastigvalt!
en bedankt Tina
Ik ben heel erg blij dat ik bij u ken thuis komen.. Jullie moeten weten dat jullie me heel erg hierbij helpen geholpen als ik dit niet hadt geplaats dan weet ik niet wat ik dna hadt moeten doen...
Ik ben der gewoon stil van..Ik heb deze week al jullie reacties allemaal stuk voor stuk gelezen en ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen..ik heb veel gehuilt om de lieve behulpzaame reacties
Elke keer als ik op stal ben verpreek ik me eigen soms of ik kijk naar de wei in de hoop dat ze weer lekker erdoor heen banjer maar helaas dat kan niet meer
En dan denk ik van gewoon z'n Klootzak heeft dat gedaan anders was ze gewoon nog lekker bij mij geweest...Ik weet nou niet of dat nou uit wraak is gedaan...
Ik snap het echt niet wat is het nut er nou van in als je mijn moet hebben moet je van me pony afblijven
Maaja ik schiet hiero niks mee op.. om mezelf keer op keer boos te maken ...