Grijs kan wel mooi zijn op een Haf Heb een tijdje de Scapa Dark Grey op mn Hafje gehad, stond erg gaaf! Die donkerblauwe met lichtgroen vindt ik wel gaaf!
MelanieB
Geplaatst: 05-02-11 23:24
Lelijk die eurostars van nu... Alleen de stripe in is leuk.
Ik vind de eurostar dekjes meestal niet zo mooi. Het gedeelte bij de schoft werkt ook niet bij mij. Eskadron vind ik wel érg mooi! Vooral de donkerblauwe. De zandkleurige is volgens mij hetzelfde als die ik hier thuis heb liggen, ik heb 'm een jaar of twee en hij is toch wel flink verwassen. Als hij hier betaalbaar in de winkel ligt dan neem ik die uit de nieuwe collectie dus mooi mee. Dat zandkleurige staat zo mooi op mijn paard. Harry's horse heb ik trouwens ook meerdere dekjes van en ik ben er wel over te spreken hoor. Ik vind ze wel mooi en ze blijven bij mijn paard tenminste goed liggen. Op de een of andere manier gaan veel dekjes bij ons schuiven en gek zitten, die ik van harry's horse heb blijven perfect liggen.
Dat grijs met geel was van HH al lelijk, dus van BR4ever vast ook. Ik vind die kleuren echt niet mooi bij elkaar.
Ik ben wel benieuwd naar Robby`s, als er weer iets is met blauw, rood en wit koop ik zeker een dekje. Heb er nog altijd spijt van dat ik dat toen niet heb gedaan
moonfish13
Geplaatst: 06-02-11 18:27
Niet heel bijzonder. Maar die eskadron petrol van afgelopen keer is wel heel mooi. Jammer dat het zo schreeuwend duur is, vertik het om er zoveel geld aan uit te geven.
lisaislisa
Geplaatst: 06-02-11 19:59
Viet schreef:
iSaBeLL schreef:
Nieuwe eurostar
De bovenste is er toch ook in het rood? dacht ik nl
De bovenste is er toch ook in het rood? dacht ik nl
Er is wel een rode geloof ik, maar die was van de afgelopen collectie.
Ja, zou best kunnen
Blacksmurf
Geplaatst: 07-02-11 13:01
Vol verwachting op zoek naar de nieuwe zomercollectie van 2011. Ik kan nog niets vernieuwend vinden. Ook HV polo is vrijwel exact hetzelfde als de andere collecties van hun. Ja oke een ander kleurtje maar meer ook niet.