Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
albert1975 schreef:Ik vraag me echt af wanneer er een ruitersportzaak Failliet gaat. Er zijn er inmiddels zo veel! Op een gegeven moment is iedereen toch voorzien?
Horse Rider Classics, Boer'n Peerd Diever, Ruitersport van Leusen Dalfsen, Horsepower Heino, HZ, EJ, Divoza.
albert1975 schreef:Ik vraag me echt af wanneer er een ruitersportzaak Failliet gaat. Er zijn er inmiddels zo veel! Op een gegeven moment is iedereen toch voorzien?
Horse Rider Classics, Boer'n Peerd Diever, Ruitersport van Leusen Dalfsen, Horsepower Heino, HZ, EJ, Divoza.

, Mirrrriii schreef:albert1975 schreef:Ik vraag me echt af wanneer er een ruitersportzaak Failliet gaat. Er zijn er inmiddels zo veel! Op een gegeven moment is iedereen toch voorzien?
Horse Rider Classics, Boer'n Peerd Diever, Ruitersport van Leusen [plaatsnaam], Horsepower [plaatsnaam], HZ, EJ, Divoza.
Dat vraag ik me inderdaad ook af.
Ik loop wel tegen het punt aan, dat je niet bij elke ruitersportzaak voor alle sportrichtingen spullen kunt kopen.
Van leusen bijv. heeft niks op het gebied van men/tuig sport.
Zeker in tijden als dit vraag ik me af hoelang ze het nog vol gaan houden.
cp112 schreef:In Staphorst is dat niet toegestaan, bij geen enkele winkel, volgens mij is de chinees nog niet eens open op zondag
Stel je voor dat je de zondagsrust verstoord
Ekeif96 schreef:Sorry dat ik het zeg hoor
Maar wat zitten jullie dom te doen over Staphorst.
Over niet op zondag open etc.
Dat is gewoon zo.....
Of ben ik nou raar??
Ekeif96 schreef:Sorry dat ik het zeg hoor
Dat is gewoon zo.....
Of ben ik nou raar??
Citaat:De gemeenschap van Staphorst staat bekend als één van de meest kerkelijke binnen Nederland en is redelijk gesloten van karakter. De zondagsrust wordt sterk in acht genomen en de kerkdiensten in de protestantse kerken worden druk bezocht. Staphorst heeft de grootste hersteld hervormde gemeente van Nederland
Yvank_ schreef:Ekeif96 schreef:Sorry dat ik het zeg hoor
Dat is gewoon zo.....
Of ben ik nou raar??
Ik vind het heel normaal dat winkels regelmatig een koopzondag hebben en vind het dus vreemd dat hier in staphorst zo raar over wordt gedaan.