Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:34

Dat weet ik ook niet, ik heb ook niet getemd. Maar het gaat hier niet om een mening en geloven, dat is het meer. Je kan die mening wel hebben maar dan zit je dus gewoon fout. :+ Het is geen kwestie van geloven, het IS gewoon zo.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:35

Ik denk dat het in deze niet is, dat je het niet gelooft ( of wilt geloven? ) maar om hoe je reageerd op dingen? Denk dat dat een logischere verklaring is waarom er posts van jou zijn verwijderd.

Enne, voel je niet alleen, van mij is ook een post verwijderd, dus ligt niet alleen aan een andere mening hebben.

En idd wat Fiffill ook zegt, het is een feit dat het kan, niks van geloven of niet.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:39

@breezey302 Geloof je wel dan wel dat er mannen zijn met weinig uithoudingsvermogen (en dus ook voortijdig klaarkomen wanneer ze dat nog niet willen) ? Is misschien een iets bekender voorbeeld. :=

Anoniem

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:40

Ja dat weet ik maar ik weet ook dat mannen en vrouwen totaal anders in elkaar zitten daar beneden.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:43

TS, ik vind het erg stoer dat je dit onderwerp bespreekbaar maakt!

Ik denk vooral dat de mensen die er 'last' van hebben, het niet als iets ergs moeten zien. Er zijn genoeg vrouwen die nog nooit een orgasme hebben gehad, dus wees blij dat jij het wel kan! Vooral omdat je je blijkbaar zo kan ontspannen op een paard dat het dan ook lukt :+

Maar om antwoord te geven op je vraag; Nee, ik heb dat dus nog nooit meegemaakt.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:45

Breezy ik krijg het tijdens de sex nooit voor elkaar zelf te komen. Behalve bij een ex van mij nou dan was het ook binnen 10sec gebeurd hoor dus vind het een beetje kort door de bocht hoe jij het zegt...
Daarbij is misschien het fabeltje waar dat je van paardrijden eelt op je clit krijgt ha ha ha.

TS ja ik weet niet mij is het nooit gebeurd maar volgens mij heeft ons mam ook een keer iets mee gemaakt. Daarbij denk ik ook dat het zonder zadel misschien wel anders kan zijn zoals jij beschrijft.
Laatst bijgewerkt door Munnie op 06-06-10 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:53

Ja, maar hallo zeg,moet je nu werkelijk alles plaatsen op internet? Dat je fijn gereden hebt, winstpunten heb en orgasmes?
Ben helemaal niet preuts maar vind dit gewoon een beetje ver gaan.
En het grote Bokt-motto is toch dat iedereen respect voor elkaars mening moet hebben?
Nou, dit is mijn mening!
Laatst bijgewerkt door Vala op 06-06-10 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

itsmi

dat heeft ze idd niet. Het enige wat ze doet, is iets wat ze meegemaakt heeft, op bokt zetten, waar je lef voorn odig hebt, omdat het een taboe betreft.

Exhibitionisme heeft hier niks mee te maken. want dat zou betekenen dat ze ervan geniet om bekeken te worden. En dan zou de ts idd heel anders gereageert hebben.

Anoniem

Fiffill schreef:
Ik vind je seksleven ook wel iets anders dan dit, ik vind dit niet echt onder de noemer seksleven vallen.

Omdat jij het nooit zou doen is het nog geen exhibitionisme. Dat is echt totaal iets anders.

Precies, dit valt toch meer onder de noemer 'ongelukje'. :P

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:55

breezy302 schreef:
Ik denk dat er bedoeld wordt waarom dit topic is geplaatst? Ik zal nooit een topic openen waarin ik mijn sexleven helemaal beschijf. Al heeft TS niks in detail verteld.

Logisch, daar kun je betere plekken voor vinden dan bokt.nl. Verder is het ieder zijn/haar eigen keuze in hoeverre hij/zij zichzelf blootgeeft op internet. TS is een volwassen vrouw waarvan we kunnen verwachten dat ze dit heel goed zelf kan beslissen.

Verder denk ik wel dat je op bokt de meeste kans hebt om lotgenoten te vinden hoor. :) Waarom TS dit plaatst? Nou ze rijdt niet paard vanwege het seksueel genot en vindt het niet prettig om op dat moment een orgasme te hebben. Heeft ze hier al vaak genoeg gezegd.
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 06-06-10 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:05

Wat een reacties zeg,

Vind het een beetje raar dat sommige dit als het ''sexleven'' van TS beschrijven, en zich afvragen wat het nut is van dit topic?

Ik heb veel topic's gezien waarvan ik denk, alweer daarover of hoe nutteloos is dat.

Maar ik vind dit tog wel een interresant topic om te lezen, en als TS al zo veel berichtjes heeft gekregen van mensen die het hier niet durven te zeggen dan is zij tog echt niet de enige.

Een oude school vriendin van mij kwam weleens klaar tijdens het fietsen.

Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ik geloof zeker dat het kan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:06

Moderatoropmerking:
Laatste waarschuwing hier. Blijf ontopic en blijf netjes en vriendelijk naar elkaar. Nogmaals, de TS had de vraag of anderen ook wel eens iets soortgelijks is overkomen, en hoeft verder dus ook geen andere meningen te horen die er niet toe doen. Dit topic heeft niets met haar sexleven te maken.
Dus de laatste waarschuwing, de mods zitten er dicht op en lezen mee. Hou het nu netjes. Bedankt :)

killerbee84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:17

Hahaha !
Zelf heb ik het nooit mee gemaakt ...
En sommige reacties zijn ook erg grappig :P

Wel stoer dat je dit op bokt durft te plaatsen .
Respect !!

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:22

Heel jammer dat er van die rara reacties zijn. Ts ik vind het heel knap van je dat je het topic durft te openen. Het is mij nooit overkomen. Ik denk dat het helemaal niks met sex te maken heeft maar met wrijving. Trek je niks aan van de reacties je bent niet noch vies noch een paardenmishandelaar. Ik denk dat de gene die het misschien ook ervaren hebben er niet eens vooruit durven te komen door de reacties van sommige mensen.
Ik zou me er niet druk overmaken en gewoon lekker paardrijden met of zonder zadel. Het is waarschijnlijk iets eenmaligs.

branie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:26

Sonja schreef:
doerakje schreef:
Ik wacht op een mannelijke reactie in dit topic :O

De gemiddelde vent die dit leest heeft geen hand meer vrij om te typen ben ik bang.

Hllo dames,

hier de mannelijke reactie waar jullie op wachtten. :o
Ik kan niet echt begrijpen hoe TS het voor elkaar krijgt dat dit gebeurt,maar kan het me wel indenken dat zoiets heel goed mogelijk is.
Vind het erg dapper dat je zoiets op Bokt durft te bespreken. en waarom er zo lacherig over gedaan word snap ik niet zo goed. Volgens mij een hele normale vraag ;)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:36

Dit is nou niet bepaald een 'kijk-eens-wat-voor-kunstje-ik-kan' topic, maar een 'omg-hoe-kan-dit-nou-gebeuren-en-hebben-anderen-dit-ook-wel-eens-meegemaakt' topic

Laten we breezy maar gewoon geloven dat het niet kan en op een normale manier verder gaan met het topic, de mening van 1 mag geen reden tot sluiten te zijn hoop ik toch

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:36

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:38

frankiej schreef:
ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
ook ik snap niet zo goed waarom een hoop dames er zo moeilijk over doen. denken wij mannen dan toch simpeler / nuchterder?

Nou ik denk dat er toch veel jongens niet heel nuchter onder blijven als ze dit soort verhalen horen. :+ En ik denk dat sommigen er moeite mee hebben, omdat je op een dier zit en dan is het natuurlijk dierenseks. :')

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:39

Jammer dat sommige mensen het nou weer moeten verpesten......

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:41

Nou meid, wat kan ik ervan zeggen...

Te paard!!!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:42

Goed topic dit! :)

Ik heb het in ieder geval nooit meegemaakt, ken niemand of heb er nooit iemand over gehoord maar blijkbaar kan het wel.
(en de meesten die ik ken rijden nog wel met een westernzadel! :+ )
So what?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:43

ik kom er eerlijk voor uit eens een orgasme te hebben gehad tijdens het rijden(long ago....nog steeds orgasmes maar niet meer te paard :D )....maar hoeveel vrouwen hebben ook een weleens een orgasme gehad?
Hoeveel pb's heb je gehad TS ?
Geen namen uiteraard alleen een getal :D

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:45

Vala schreef:
Ja, maar hallo zeg,moet je nu werkelijk alles plaatsen op internet? Dat je fijn gereden hebt, winstpunten heb en orgasmes?
Ben helemaal niet preuts maar vind dit gewoon een beetje ver gaan.
En het grote Bokt-motto is toch dat iedereen respect voor elkaars mening moet hebben?
Nou, dit is mijn mening!

Waarom lees je uberhaupt dit topic, als je je er aan stoort, vraag ik me af? De titel lijkt me toch duidelijk genoeg om te weten waar het over gaat ;).

@TS: ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt en verwacht het ook niet mee te maken. Ik zou me er zeker niet voor schamen als ik jou was en ik vind het dapper van je dat je zo'n onderwerp bespreekbaar durft te maken ;) :D.

Poiuytrewq

Skygirl schreef:
frankiej schreef:
ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
ook ik snap niet zo goed waarom een hoop dames er zo moeilijk over doen. denken wij mannen dan toch simpeler / nuchterder?

Nou ik denk dat er toch veel jongens niet heel nuchter onder blijven als ze dit soort verhalen horen. :+ En ik denk dat sommigen er moeite mee hebben, omdat je op een dier zit en dan is het natuurlijk dierenseks. :')

'Sex met je paard' vind ik wat anders dan even lekker klaarkomen te paard :P Perongeluk dan he.
Anders is het weer masturbatie te paard :'). Maar Dierensex.. daarvoor moet je toch echt gemeenschap hebben met het beestje;. En ik denk dat we zo veel van ons paard houden :P
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 06-06-10 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

darwin

geerke schreef:
Hoeveel pb's heb je gehad TS ?
Geen namen uiteraard alleen een getal :D

Daar ben ik ook wel eens heel benieuwd naar.