Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
breezy302 schreef:Ik denk dat er bedoeld wordt waarom dit topic is geplaatst? Ik zal nooit een topic openen waarin ik mijn sexleven helemaal beschijf. Al heeft TS niks in detail verteld.
Sonja schreef:doerakje schreef:Ik wacht op een mannelijke reactie in dit topic
De gemiddelde vent die dit leest heeft geen hand meer vrij om te typen ben ik bang.
frankiej schreef:ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
ook ik snap niet zo goed waarom een hoop dames er zo moeilijk over doen. denken wij mannen dan toch simpeler / nuchterder?
Vala schreef:Ja, maar hallo zeg,moet je nu werkelijk alles plaatsen op internet? Dat je fijn gereden hebt, winstpunten heb en orgasmes?
Ben helemaal niet preuts maar vind dit gewoon een beetje ver gaan.
En het grote Bokt-motto is toch dat iedereen respect voor elkaars mening moet hebben?
Nou, dit is mijn mening!
Skygirl schreef:frankiej schreef:ik had al eerder gereageerd: frankiej @ [PP] Orgasme tijdens het rijden..
ook ik snap niet zo goed waarom een hoop dames er zo moeilijk over doen. denken wij mannen dan toch simpeler / nuchterder?
Nou ik denk dat er toch veel jongens niet heel nuchter onder blijven als ze dit soort verhalen horen.En ik denk dat sommigen er moeite mee hebben, omdat je op een dier zit en dan is het natuurlijk dierenseks.