Alane schreef:en als ze hetzelfde paard aanbieden voor 2500 euro dan mankeerd er wat aan ....
Er zit ook wat tussen de 2500 en 7500+
Ik vind zelf dat er weinig aanbod is in de 4000-5000 prijsklasse.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yucca schreef:Alane schreef:en als ze hetzelfde paard aanbieden voor 2500 euro dan mankeerd er wat aan ....
Er zit ook wat tussen de 2500 en 7500+![]()
Ik vind zelf dat er weinig aanbod is in de 4000-5000 prijsklasse.

Yucca schreef:Ik neem aan dat je reageerde op de post van Frisssty?
Mijn bankrekening is inderdaad te mager voor een paard van 7500,- of hoger
Het is een hobby voor mij, gewoon lekker wedstrijden rijden op basisniveau. Voor mijn gevoel/portemonee past daar een budget bij van 4000-5000 euro. En ook een paard van 4-5000 euro kan gezond zijn/lief en toch wat potentie voor de basissport, tenminste dat is wat ik wel verwacht van een paard van rond de 5000 euro.
listiglistje schreef:Yucca schreef:Ik neem aan dat je reageerde op de post van Frisssty?
Mijn bankrekening is inderdaad te mager voor een paard van 7500,- of hoger
Het is een hobby voor mij, gewoon lekker wedstrijden rijden op basisniveau. Voor mijn gevoel/portemonee past daar een budget bij van 4000-5000 euro. En ook een paard van 4-5000 euro kan gezond zijn/lief en toch wat potentie voor de basissport, tenminste dat is wat ik wel verwacht van een paard van rond de 5000 euro.
Ik denk dat dat wel reeel is voor een gezond normaal paard die fatsoenlijk de basissport door kan lopen.
Maar dan moet je denk ik wel uitgaan van een jong dier wat nog niets of nauwelijk iets kent.
een jong paard was in mijn geval geen probleem, en ervaring dat verwacht je inderdaad ook niet voor deze prijs: gewoon goed zadelmak. WowAmigo schreef:Ik denk dat de paarden waar Bulck het over heeft wel in een andere kwaliteitsklasse zitten en in een andere koperscategorie die heel andere eisen en ambities hebben.
Prijzen van 2500,-, voor mij zijn dat ook een beetje de paardecategorie "waar iets mee is", een gezond paard met basiskwaliteit heb je niet voor dat bedrag in mijn ogen.
Maar ik ben het wel met TS eens dat mensen vaak denken een topper te hebben en dat ze wel de hoofdprijs kunnen krijgen. Heb ik zelf ook wel eens gedacht (en betaald)
Esther28 schreef:Wat moet volgens jullie een 5 jarige merrie zonder papieren opleveren? Paard is net B niveau en 1.65.
De vp die men hiervoor vraagt vind ik behoorlijk aan de hoge kant (E4000)
Esther28 schreef:
Christi schreef:Ik ben voor mijn zoontje op zoek geweest naar een shetlander, gewoon een simpele brave shet, zonder papieren tegen een normale prijs. Zelfs die dieren vind je nog amper onder 400 euro. Gewoon belachelijk, maar ook de prijzen van een verzorgpaard worden steeds hoger. Heb laatst een aanbod gehad, mocht het dier rijden wanneer ik wou zolang ik er maar 175 euro per maand voor neerlegde!!!