Het Zweedse Bestellings Topic HOOKS

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

Re: Het Zweedse Bestellings Topic HOOKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:56

Dan doe ik ook mee!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:24

__Marloes schreef:
Ik zou het volgende wel evt op mijn rekening willen nemen, maar wil dan wel duidelijk weten hoe en wat. zou dan graag van Anne een pbtje willen krijgen over hoe en wat ze alles had gedaan (als ze die wilt sturen dan). Maar ik wil eerst weten hoe dit loopt, als er niet zoveel gezeur is doe ik het wel.

en dan dezelfde regels, anders is het geen doen.

Da's prima. Ik hou je op de hoogte hoe alles is gegaan en stuur je zodra alle bestellingen bij mij de deur uit zijn wel ff een berichtje met mijn mails naar hooks en mijn bestel-bestandjes enzo. :j

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:59

UPDATE!!

Hoi Allemaal!

Vandaag mail terug gehad van hooks, de bestelling is nu definitief en de betalingen die ik jullie gemaild heb, heb ik aan de hand van de berekening van hooks nog een keer nagekeken en alles klopt precies. Graag dus het vriendelijk verzoek om - voor de mensen die de betaling nog niet hebben overgemaakt- dit zsm te doen zodat ik het geld over kan maken naar Hooks. Zodra het geld bij hun binnen is duurt de verzending ongeveer 5 tot 10 dagen volgens hun. Dit houdt in dat iedereen echt het liefst VANDAAG nog het geld over moet maken omdat als daar nog een paar dagen extra vertraging in gaat zitten het te laat bij mij aan komt en ik dan al op stage ben. Betaling met enige spoed dus!!

Ik kijk morgen na 12 uur even na wie het geld nog over heeft gemaakt (dan zijn alle betalingen van gisteren weer verwerkt) en dan zorg ik dat ik het geld naar Hooks over maak, dan hebben zij dit donderdag op hun rekening bijgeschreven en kan met een beetje geluk donderdag of vrijdag de bestelling de deur uit en hebben we het nog net op tijd binnen. Mocht het anders zijn ga ik op zoek naar een passende oplossing en kijk ik of ik alsnog het thuisfront hier kan belasten met de verzending :(:)

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:03

Heel fijn, ik heb het geld net overgemaakt!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:06

Oh jammer net te laat met bestellen, nou hopelijk komt er nog een tweede ronde

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:12

Wijnanda schreef:
Heel fijn, ik heb het geld net overgemaakt!

fijn! bedankt!

Letsdunit schreef:
Oh jammer net te laat met bestellen, nou hopelijk komt er nog een tweede ronde

__Marloes heeft al aangegeven eventueel een 2e ronde op zich te willen nemen. Dus evt kan je haar pb'en. :)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:03

DL_ schreef:
Verder update:

Even vast een betalingslijstje, dikgedrukt is betaald. :
Foxy80
m_n4ever
Utan
SteffiiY
Lein82
Men_Sven
Wijnanda
__Marloes
Lisette03
Graag zsm betalen als ik het geld nog niet heb ontvangen!
Laatst bijgewerkt door DL_ op 14-04-10 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:06

Bedankt voor de service enz :D

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:26

bij volgende bestelronde wil ik ook graag mee doen.

@_marloes
als je het in gang gaat zetten kan je mij dan aub pb/mail sturen?
Ik zit niet meer met regelmaat op bokt anders mis ik het en dat vind ik jammer...
TNX

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:37

Tip vast voor Marloes, als je de volgende keer besteld hou even rekening met de extra kosten die er bij komen bij betalingen naar het buitenland, weet niet precies hoeveel het nu was, maar dat was voor mij net ook een leuke verrassing ;) :D Precieze kosten kun je navragen op de bank. Misschien moet je dat dan even verrekenen met de bestellingen.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:38

SteffiiY schreef:
Bedankt voor de service enz :D

Graag gedaan hoor ;)

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:52

DL_ schreef:
Tip vast voor Marloes, als je de volgende keer besteld hou even rekening met de extra kosten die er bij komen bij betalingen naar het buitenland, weet niet precies hoeveel het nu was, maar dat was voor mij net ook een leuke verrassing ;) :D Precieze kosten kun je navragen op de bank. Misschien moet je dat dan even verrekenen met de bestellingen.

das wel vreemd, ik woon in Belgie en binnen Europa hoef ik nooit extra te betalen in verband met de vrije economische ruimte, bij het over maken kun je dan kiezen voor SHA, iets van shared nog wat, maarre ik vind niet dat jij daar voor op hoeft te draaien, dus misschien kun je het alsnog delen, dan maken we het gelijk even over :j :j

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 11:58

Ow ik wil ook bestellen! om de prijs hoef je het niet te laten zeg!
Wie neemt de volgende bestelling nu opzich?

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 12:03

Binnen Europa geldt dat alleen voor de Euro-landen volgens mij. Omdat ik het bedrag in Zweedse kroon over moest maken kost dat voor mij ook extra. Heb inderdaad ook voor shared gekozen, maar dan zijn er voor mij hier ook nog kosten.

Ach ben je gek, was maar een paar euro, omdat nou met zn allen te gaan delen. Dan moet je allemaal 50 cent overmaken ofzo. Nee, laat maar zitten joh. ;)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 12:10

Nog een vraagje, weet iemand of er bij het hoofdstel Artemis ook teugels zitten? of heb ik hier overheen gelezen in dit topic? Ik kan helaas geen zweeds, deens of noors :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 12:12

DL_ schreef:

ooh dankjewel! Kan je misschien zo ook linkjes doorsturen waar je het omrekent, en uit kan rekenen met die extra kosten? O:)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 12:17

@Uprica: Als je google chrome download zit er een tool op die automatisch vraagt of de site vertaald moet worden en dit dan vrij keurig doet. Tis geen perfect nederlands, maar wel begrijpelijk. :j

Artemis zit volgens mij geen teugels bij, alleen als er bij staat Komplett (compleet).

@ Marloes: www.wisselkoersen.nl die extra kosten moet je even op de site van je bank bekijken via internetbankieren en dan betalingen naar het buitenland --> Tarieven.
Bedenk wel dat er in de wisselkoersen wel eens schommelingen zitten.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 12:25

DL_ schreef:
@Uprica: Als je google chrome download zit er een tool op die automatisch vraagt of de site vertaald moet worden en dit dan vrij keurig doet. Tis geen perfect nederlands, maar wel begrijpelijk. :j

Artemis zit volgens mij geen teugels bij, alleen als er bij staat Komplett (compleet).
.

Kijk handige tip en nooit geweten!

Ik dacht idd wel al zoiets maar ja had natuurlijk gekund?
Hou het topic in de gaten en hoop op een volgend persoon die het opzich wil nemen voor de volgende bestelling!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:25

hoii.. wil eventueel ook wel meedoen met een mogelijke 2e ronde!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:04

Ik was het topic kwijtgeraakt, maar bij de volgende bestelling heb ik ook wel interesse :)

Hoeveel waren de verzendkosten nu? (heb niet 12 blz teruggelezen :o )

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:43

De totale verzendkosten zijn 40,70. Dit moet dus worden gedeeld door het aantal mensen dat in de volgende ronde mee doen.

Wel één vriendelijk verzoekje, is het misschien mogelijk dat er een apart topic wordt opgestart voor de tweede ronde? Anders wordt het straks heel onoverzichteijk en lopen er 2 bestellingen door elkaar. Om misverstanden te voorkomen lijkt het me makkelijker als daarvoor een nieuw topic wordt opgestart. :)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:50

Lijkt me een goed plan ja, maar ik denk niet dat dat nu al nodig is. Gewoon over een maandje? :)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:49

En misschien handig om het in Commercieel te zetten, gezien daar misschien wat meer mensen op af komen?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:25

wie maakt het topic dan aan? En hoe moet hij heten? Anders kan ik hem ook wel aanmaken oid.. Heb nu al zin in een tweede ronde, wow.. wat hebben ze daar mooi spul! Ga al mijn loon daar aan uitgeven!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:48

Ik denk dat we dat beter over een poos pas kunnen beslissen, de eerste bestelling is nog niet eens binnen! :))