Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Marloes schreef:Ik zou het volgende wel evt op mijn rekening willen nemen, maar wil dan wel duidelijk weten hoe en wat. zou dan graag van Anne een pbtje willen krijgen over hoe en wat ze alles had gedaan (als ze die wilt sturen dan). Maar ik wil eerst weten hoe dit loopt, als er niet zoveel gezeur is doe ik het wel.
en dan dezelfde regels, anders is het geen doen.
DL_ schreef:Tip vast voor Marloes, als je de volgende keer besteld hou even rekening met de extra kosten die er bij komen bij betalingen naar het buitenland, weet niet precies hoeveel het nu was, maar dat was voor mij net ook een leuke verrassing![]()
Precieze kosten kun je navragen op de bank. Misschien moet je dat dan even verrekenen met de bestellingen.
DL_ schreef:Tip vast voor Marloes, als je de volgende keer besteld hou even rekening met de extra kosten die er bij komen bij betalingen naar het buitenland, weet niet precies hoeveel het nu was, maar dat was voor mij net ook een leuke verrassing![]()
Precieze kosten kun je navragen op de bank. Misschien moet je dat dan even verrekenen met de bestellingen.
DL_ schreef:@Uprica: Als je google chrome download zit er een tool op die automatisch vraagt of de site vertaald moet worden en dit dan vrij keurig doet. Tis geen perfect nederlands, maar wel begrijpelijk.
Artemis zit volgens mij geen teugels bij, alleen als er bij staat Komplett (compleet).
.