Uitverkoop ooteman!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:40

Je zou er maar naast wonen, hele dag van die mensen in de rij voor je deur :')

Frank

Re: Uitverkoop ooteman!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:41

Ze wonen er zelf, dus dat is niet erg.
Maar die woonwijk erachter stond afgeladen met auto's :))

Wij hebben iets ervoor bij de benzinepomp geparkeerd.

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:44

ik bestel morgen gewoon lekker via internet :D zie wel wat
er dan nog is...

Weet iemand toevallig hoe de br thermorijlaars valt?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:45

Vind het eigenlijk wel belachelijk dat ze met van die mooie aanbiedingen adverteren maar daar dan maar 1 of niks van is :n

Maar het was wel gezellig :D

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:47

Is inderdaad belachelijk, maar wel marketing, zo komen er mensen die als troost, of om niet met lege handen terug te komen wel met andere, waarschijnlijk duurdere dingen terug :")

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:48

Inderdaad Emma, Nini heeft een mail gestuurd :))

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:49

Is dit gewoon bij mensen thuis in een tent ? :oo Hoe groot is dat dan ongeveer?
Ik bestel eigenlijk best vaak wat bij ooteman maar altijd via internet, woon er ook nogal vrij ver vanaf ;)

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:56

Ik ben er vandaag ook geweest!

Ik stond van 10 over 12 tot half 1/kwart voor 1 in rij....
Maar ik vond het niet zo erg, zou het zo weer doen!
Toen het begon te regenen stond ik gelukkig in de tent :j

Ik heb eigenlijk alles wat op mijn lijstjes stond :D
Maar die jasjes van BR gingen echt heel snel! Toen ik kwam waren er nog maar 2, gelukkig was de ene in mijn maat *\o/*

Mijn inkopen:
*Anky Cardinal
*Anky Dursty Lilac
*Staldeken voor m'n haf
*Regendeken voor mijn shetjes
*roze halster
*Zakje paardensnoepjes
*3 paar sokken
*Vliegendeken voor mijn shet (van wel 5 euro :)) )
*3 halstertouwen
*frontriem

Best wel wat, maar ik had ook wel aardig wat nodig (en mijn moeder was in een gulle bui) *D

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:03

Ik ben om 16:30 nog even naar oot gereden.
Het was er heerlijk rustig :D
Heb 2 zweetdekens met hals gekocht, 2 kinbontjes, 2 halstertouwen voor mijn baas, en een grijze ankypad.
Evengoed nog aardig wat dus.

Maar vondt het idd erg tegenvallen, er lag veel minder als andere keren...

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:03

Weet iemand of er nog dralon dekens waren, die roze of paarse?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:12

kippiekipp schreef:
ik bestel morgen gewoon lekker via internet :D zie wel wat
er dan nog is...

Weet iemand toevallig hoe de br thermorijlaars valt?

Die heb ik! Ik zou m een maat groter bestellen dan je normale maat :j Ik heb altijd 39, maar van die laarzen 40.

Aranel

Arielle_ schreef:
Weet iemand of er nog dralon dekens waren, die roze of paarse?

Heb gelezen dat die allemaal al weg waren.

Arielle_

Hmm, balen.. Nouja, was ook wel te verwachten!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:13

Geen dralons :n

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:15

Hopelijk hebben ze morgenavond de ES ebony/ice stripe in en een kinbontje nog!

Yannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:16

Ik was vandaag ook nog heen geweest we waren er om kwart voor 1 en kwart over1 waren in de winkel.. het was op dat moment wel erg druk.. ik moest laarzen hebben van Di scarpa, ik kon amper passen want echt bijna iedereen was bij laarzen voor leren,thermo boots enz. het was wel druk..! Maarja.. dit zijn onze aankopen:

-Laarzen Di Scarpa
-2x Likit (appel :P)
-Frontriem
-appelbitje

we wilden nog een broek kopen maar daar was het zó druk.. iedereen die een broek had ging gewoon passen in het gang pad! het was dus erg moeilijk om een broek te pakken&passen dus geen broek voor mij..
en ik wilde nog een jas.. maar er hing niet maat tussen:P

p.s ik vond die politie wel erg gierig.. hoor! die was daar lekker zijn slag aan het slaan als het gaat om mensen hun geld af te troggelen! vond het echt gemeen!! (niet dat wij een boeten hadden ofzo..)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:31

Marjo_x schreef:
Is dit gewoon bij mensen thuis in een tent ? :oo Hoe groot is dat dan ongeveer?
Ik bestel eigenlijk best vaak wat bij ooteman maar altijd via internet, woon er ook nogal vrij ver vanaf ;)

Nee joh! Het is echt een winkel :P

Yannie schreef:
Ik was vandaag ook nog heen geweest we waren er om kwart voor 1 en kwart over1 waren in de winkel.. het was op dat moment wel erg druk.. ik moest laarzen hebben van Di scarpa, ik kon amper passen want echt bijna iedereen was bij laarzen voor leren,thermo boots enz. het was wel druk..! Maarja.. dit zijn onze aankopen:

-Laarzen Di Scarpa
-2x Likit (appel :P)
-Frontriem
-appelbitje

we wilden nog een broek kopen maar daar was het zó druk.. iedereen die een broek had ging gewoon passen in het gang pad! het was dus erg moeilijk om een broek te pakken&passen dus geen broek voor mij..
en ik wilde nog een jas.. maar er hing niet maat tussen:P

p.s ik vond die politie wel erg gierig.. hoor! die was daar lekker zijn slag aan het slaan als het gaat om mensen hun geld af te troggelen! vond het echt gemeen!! (niet dat wij een boeten hadden ofzo..)

Sorry dat ik het zeg maar ik snap je reactie niet helemaal.. Net alsof de politie dingen over het hoofd moeten zien omdat mensen aan het shoppen zijn? Nou nee die mensen moeten gewoon hun auto verderop parkeren. Bij de ootie hangt ook een bordje dat ze daar niet moeten parkeren. Als ze dat wel doen jammer dan eigen schuld. Er werd ook nog geroepen dat ze hun auto daar niet mochten parkeren als ze hem niet willen verplaatsen is dat pech voor hun. Ootie die heeft er bordjes neer en als er een auto staat gaat het personeel de winkel in om te vragen van wie die auto is om een boete te vorkomen. Alleen nu niet maar dat is begrijpelijk vanwege de drukte.

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:33

zo te horen zijn er veel mensen wel aardig geslaagd, maar was het wel chaos haha :D

weet iemand of de Harry's horse nubuck laarzen & de pk broeken al weg zijn? :o wil die morgen errug graag bestellen!
weet iemand misschien hoe de hh laarzen vallen? :)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:37

Ooh :Y) Sorry.. Ik ken Ooteman alleen als webshop en omdat die tent daar zo stond leek het niet echt een winkel ;)

Ben het wel met lovey_ou eens wat betreft de boetes.. Je moet je gewoon aan de regels houden hoe dan ook ..

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:39

ooh was niet gemeen bedoelt hoor maar zou wel erg zijn als het alleen dat tentje was :P
maar het is niet zo heel groot hoor. Misschien 3 keer die tent :=

Yannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:50

mijn reactie,

lovey-ou.. z'n mevrouw die haar auto'tje daar had gepakeerd vlak voor het hek van ooteman, zag de politie en renden snel naar haar auto maar ze kreeg als nog een boeten.. en daarvoor stond nog een auto en die mensen renden er ook als een gek heen om hem ergens anders te zetten en die kregen ook een boeten.. dat vond ik gierig die politie stond niet eens bij de auto.. maar bij de auto daar voor! dat vond ik banketstaaf..

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:52

lovey_ou schreef:
ooh was niet gemeen bedoelt hoor maar zou wel erg zijn als het alleen dat tentje was :P
maar het is niet zo heel groot hoor. Misschien 3 keer die tent :=

Haha nee, snap wel dat het niet gemeen bedoeld was, meer sorry voor mijn vraag dan ;)
Maar goed, dan is het indd nog niet zo heel groot
Ze doen zeker meeste via internet..

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:57

Yannie schreef:
mijn reactie,

lovey-ou.. z'n mevrouw die haar auto'tje daar had gepakeerd vlak voor het hek van ooteman, zag de politie en renden snel naar haar auto maar ze kreeg als nog een boeten.. en daarvoor stond nog een auto en die mensen renden er ook als een gek heen om hem ergens anders te zetten en die kregen ook een boeten.. dat vond ik gierig die politie stond niet eens bij de auto.. maar bij de auto daar voor! dat vond ik banketstaaf..

Tja jammer hadden ze hem daar niet moeten neerzetten. Dat is net zoiets als dat ik een moord pleeg en weg ren. Moeten ze mij dan ook niet aanpakken? Ik vind het dus terecht

Nou goed dat je het niet zo opvat marjo, was wel een goede vraag hoor want het is gewoon een huis dat verbouwd is :P

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:07

ik vond het echt te druk. Dit nooit meer. Toen we weggingen om half drie was de rij weg. Volgende keer kom ik dus om 3 uur. Ik heb die rij er niet voor over kennelijk.
Die laarzen van di scarpa vielen me erg tegen, ze zaten raar aan de kuit. Ze waren rommelig. T meisje zei dat dat een veelvoorkomend probleem was met die laarzen. Ik snap dus wel dat ze in de uitverkoop waren. Verder heb ik vooral een voorraad eurostar sokken gekocht en handschoenen: ik toch weer blij!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 23:19

fijn dat er toch mensen geslaagd zijn,ik ben blij dat ik toch niet geweest ben,wat ik had willen hebben was er toch bijna niet,als ik zo lees in het topic.

wbt de boetes: niks kinderachtig,je weet dat je daar niet parkeren mag,de mensen zijn gewoon te beroerd om een stukje te lopen.

lovey_ou ik zag de foto van de pad die je had gekocht,echt gaaf :) op wat voor paard komt ie te liggen?