Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo_x schreef:Is dit gewoon bij mensen thuis in een tent ?Hoe groot is dat dan ongeveer?
Ik bestel eigenlijk best vaak wat bij ooteman maar altijd via internet, woon er ook nogal vrij ver vanaf
Yannie schreef:Ik was vandaag ook nog heen geweest we waren er om kwart voor 1 en kwart over1 waren in de winkel.. het was op dat moment wel erg druk.. ik moest laarzen hebben van Di scarpa, ik kon amper passen want echt bijna iedereen was bij laarzen voor leren,thermo boots enz. het was wel druk..! Maarja.. dit zijn onze aankopen:
-Laarzen Di Scarpa
-2x Likit (appel)
-Frontriem
-appelbitje
we wilden nog een broek kopen maar daar was het zó druk.. iedereen die een broek had ging gewoon passen in het gang pad! het was dus erg moeilijk om een broek te pakken&passen dus geen broek voor mij..
en ik wilde nog een jas.. maar er hing niet maat tussen:P
p.s ik vond die politie wel erg gierig.. hoor! die was daar lekker zijn slag aan het slaan als het gaat om mensen hun geld af te troggelen! vond het echt gemeen!! (niet dat wij een boeten hadden ofzo..)
lovey_ou schreef:ooh was niet gemeen bedoelt hoor maar zou wel erg zijn als het alleen dat tentje was
maar het is niet zo heel groot hoor. Misschien 3 keer die tent
Yannie schreef:mijn reactie,
lovey-ou.. z'n mevrouw die haar auto'tje daar had gepakeerd vlak voor het hek van ooteman, zag de politie en renden snel naar haar auto maar ze kreeg als nog een boeten.. en daarvoor stond nog een auto en die mensen renden er ook als een gek heen om hem ergens anders te zetten en die kregen ook een boeten.. dat vond ik gierig die politie stond niet eens bij de auto.. maar bij de auto daar voor! dat vond ik banketstaaf..