Kijk maar een paar pagina's terug! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kijk maar een paar pagina's terug! 
skippy1 schreef:Oh maar volgens de wetgeving hoor je ook gewoon te kunnen opzeggen zonder aangetekend versturen hoor!Kijk maar een paar pagina's terug!

sarina007 schreef:Wat een toestand betreffende de Horsimo. Ik ben al anderhalf jaar lid en heb nooit problemen gehad. Alleen wel late bezorging steeds... Maar het blad is zowat gratis en best leuk om te lezen, dus snap niet wat jullie je allemaal druk maken...
maar heb je niet opgelet
sarina007 schreef:Wat een toestand betreffende de Horsimo. Ik ben al anderhalf jaar lid en heb nooit problemen gehad. Alleen wel late bezorging steeds... Maar het blad is zowat gratis en best leuk om te lezen, dus snap niet wat jullie je allemaal druk maken...
Dat hoort niet...bovendien nooit toestemming gegeven voor de afschrijving in oktober. Zo wordt t blad dus steeds duurder! Daarnaast komt het niet op tijd en zijn er al een aantal artikelen geplaatst die gewoonweg achterhaald zijn... Voor mij is dat reden om op te zeggen.
MarChak schreef:Novembernummer vandaag ontvangen, met een "leuke" dreigbrief erbij om betalen incl. incassokosten, terwijl ze dat vorige jaren pas eind november/half december via automatische machtiging hebben geïnd.
Dus: Een erg "leuke" brief teruggeschreven, die gaat behalve naar de in dit topic genoemde adressen ook naar het adres van Publi Force Uitgevers in Dordrecht, Daltonweg 65, 3316 GD Dordrecht.
sarina007 schreef:Ja, inderdaad Hahaatje. Jullie kletsen elkaar allemaal na. Bel gewoon naar de Horsimo, want klaarblijkelijk is wel bij de mensen die er om vroegen het geld weer teruggestort. En ben het eens dat dat natuurlijk niet kan, maar zou jullie adviseren je tijd nuttiger te besteden...
sarina007 schreef:Ja, inderdaad Hahaatje. Jullie kletsen elkaar allemaal na. Bel gewoon naar de Horsimo, want klaarblijkelijk is wel bij de mensen die er om vroegen het geld weer teruggestort. En ben het eens dat dat natuurlijk niet kan, maar zou jullie adviseren je tijd nuttiger te besteden...
De kans dat je ze bereikt is nl al heel klein, ze nemen vaakniet op!