Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:06

Oh maar volgens de wetgeving hoor je ook gewoon te kunnen opzeggen zonder aangetekend versturen hoor! ;) Kijk maar een paar pagina's terug!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:09

skippy1 schreef:
Oh maar volgens de wetgeving hoor je ook gewoon te kunnen opzeggen zonder aangetekend versturen hoor! ;) Kijk maar een paar pagina's terug!

Dat is te hopen, je gaat natuurlijk ook onder bepaalde voorwaarden een abonnement aan. Ik heb niet gekeken of het er werkelijk in staat. Maar als dat het geval is, ga je akkoord met de voorwaarden en dien je je daar ook aan te houden lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:12

Maar die voorwaarden zijn volgens de wetgeving dan niet geldig. Lees maar even terug! Elektronisch lid worden, betekent ook dat je elektronisch mag opzeggen!

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:02

Heb net het nummer van November gekregen en begin van de maand die van oktober.

Vraagje heb toen in lid werd per ideal betaald mogen ze nu wel geld van mj rekening afschrijven dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:04

Ik denk dat ze vinden van wel. ;) :+
Ik had toestemming gegeven voor een eenmalige machtiging...inmiddels ook 2x afgeschreven...

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:07

dan zal ik mijn bankrekening goed in de gaten houden

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:18

Ben al jaren lid van het blad en heb dan ook nooit problemen.

Heb ook niet opgezegd dus nergens last van gelukkig.

Zal ook voor de zekerheid mn rekening in de gaten houden

sarina007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:41

Wat een toestand betreffende de Horsimo. Ik ben al anderhalf jaar lid en heb nooit problemen gehad. Alleen wel late bezorging steeds... Maar het blad is zowat gratis en best leuk om te lezen, dus snap niet wat jullie je allemaal druk maken...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:45

sarina007 schreef:
Wat een toestand betreffende de Horsimo. Ik ben al anderhalf jaar lid en heb nooit problemen gehad. Alleen wel late bezorging steeds... Maar het blad is zowat gratis en best leuk om te lezen, dus snap niet wat jullie je allemaal druk maken...

Dus omdat het bij jou goed gaat, moeten andere mensen het maar voor lief nemen dat er ongevraagd geld van hun rekening afgehaald wordt? Meerdere keren? Wat niet afgesproken is?
Vraag me af hoe jij zou reageren als het bij jou gebeurde? Of misschien is het al gebeurd ;) maar heb je niet opgelet ;)

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:45

sarina007 schreef:

Als je de moeite neemt om het topic te lezen voordat je reageert, dan snap je waar iedereen zich druk om maakt. O.a. onterechte incasso van het abonnementsgeld (dubbel of zelfs 3 x het abonnementsgeld afschrijven), het te laat bezorgen van het blad, het niet op een normale manier op kunnen zeggen en ga zo maar door... Dan maakt het niet uit of je 20 euro betaalt voor een abonnement of 120, zo behandel je je lezers gewoon niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:46

Ik vind t niet normaal dat ik in februari lid ben geworden en geld heb laten afschrijven en in oktober weer! :? Dat hoort niet...bovendien nooit toestemming gegeven voor de afschrijving in oktober. Zo wordt t blad dus steeds duurder! Daarnaast komt het niet op tijd en zijn er al een aantal artikelen geplaatst die gewoonweg achterhaald zijn... Voor mij is dat reden om op te zeggen. ;)

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:47

MarChak schreef:
Novembernummer vandaag ontvangen, met een "leuke" dreigbrief erbij om betalen incl. incassokosten, terwijl ze dat vorige jaren pas eind november/half december via automatische machtiging hebben geïnd.
Dus: Een erg "leuke" brief teruggeschreven }> , die gaat behalve naar de in dit topic genoemde adressen ook naar het adres van Publi Force Uitgevers in Dordrecht, Daltonweg 65, 3316 GD Dordrecht.

Ook ik meld me hier even........
Ik heb ook zo`n "" leuke"dreigbrief ontvangen bij mijn blad, word er een beetje niet goed van :(
Bij mijn weten krijg ik in januari altijd een accepgiro in de bus, waarmee ik dan kan betalen ( waarschijnlijk omdat ik ervoor heb gekozen niet met automatische incasso te betalen.)

Ik heb er al eens een keer eerder contact over gehad, toen vertelde ze me dat dit bij de drukkerij fout is gegaan?!
Ik heb deze week weer gebeld, toen kreeg ik niemand te pakken, en gezien dat dit nummer 0.80 cent per minuut kost, was ik ook al gauw klaar met proberen.

Kom op zeg! Het geld groeit me niet op mijn rug.

Ik hou het inderdaad even in de gaten dit topic, want ik word er wel een beetje moe van.....

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:49

@ sarina007, ben je ook speciaal lid geworden van Bokt om deze volkomen nutteloze reactie te plaatsen??

sarina007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:53

Ja, inderdaad Hahaatje. Jullie kletsen elkaar allemaal na. Bel gewoon naar de Horsimo, want klaarblijkelijk is wel bij de mensen die er om vroegen het geld weer teruggestort. En ben het eens dat dat natuurlijk niet kan, maar zou jullie adviseren je tijd nuttiger te besteden...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:59

sarina007 schreef:
Ja, inderdaad Hahaatje. Jullie kletsen elkaar allemaal na. Bel gewoon naar de Horsimo, want klaarblijkelijk is wel bij de mensen die er om vroegen het geld weer teruggestort. En ben het eens dat dat natuurlijk niet kan, maar zou jullie adviseren je tijd nuttiger te besteden...

Goh, toevallig een medewerker van Publiforce? Zo ja, jullie laten je zo wel heel erg kennen zeg!

Als jij wat meer van je tijd in dit topic had gestoken had je gezien dat Publiforce bellen helaas niet zo makkelijk gaat.
Misschien heb jij een telefoonnummer waar ze wel vriendelijk te woord worden gestaan? En waar ze niet voor 80 cent per minuut eesrt eens 10/15 minuten in de wacht gezet worden?

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:00

sarina007 schreef:

Op dit moment ben jij de enige die haar tijd nutteloos benut. Als je geen klachten hebt en tevreden bent wat doe je hier dan je tijd te verdoen.... :+

Hahaatje

@sarina007: toevallig medewerker van PubliForce of United Force?? Of misschien werk je wel op de redactie van Horsimo zelf??
Als je ook maar de moeite neemt om de, hoeveel zijn het, 11 pagina's te lezen, dan kun je zien dat niemand iemand anders nakletst en dat het hier allemaal op zichzelf staande gevallen betreft. En het zijn niet alleen abonnees die klagen, er is inmiddels een ex-medewerker van het blad in dit topic actief die ons mee gaat helpen om de wanpraktijken (want dat zijn het!) van PubliForce aan de kaak te stellen.

Anoniem

Nope...niets nakletsen hier. Puur eigen ervaring. Enkel erop geattendeerd door hier. Ik heb gebeld, geld is nóg niet teruggestort...ga ik vanavond weer proberen. Maar de ervaring tot nu toe geeft niet veel hoop. ;) De kans dat je ze bereikt is nl al heel klein, ze nemen vaakniet op!

Maar ehm...2 berichtjes? Welkom op bokt! Leuk dat je gelijk hier beland... :?

sarina007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:04

Ten eerste; ben geen medewerker. Toch wel apart dat jij zegt dat ik dat wel ben, weet je meer dan ik.

Ten tweede; als jij meer tijd in dit topic had gestoken was je het juiste tel.nr. allang tegen gekomen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:06

En ook op dat 'juiste telnr' zijn ze vaak niet te bereiken...denk echt dat je zelf niet goed gelezen hebt!
Maar misschien kun je ons helpen? Weet je nog een nummer waarop we ze dan wél kunnen bereiken?

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:06

Als medewerker van Horsimo kun jij, sarina007, je tijd inderdaad beter besteden! Zorg er gewoon voor dat het dure 0900 normaal bereikbaar is en zorg er verder voor dat de administratie in orde is zodat er niet onterecht abonnementsgeld wordt afgeschreven. En als je dan toch bezig bent, kun je misschien beter de mail van je lezers beantwoorden i.p.v. op een forum te gaan lopen roepen dat er niets aan de hand is en dat wij elkaar nakletsen.

sarina007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:13

Ik zeg niets dat er niets aan de hand is, maar dat je wel beter kunt bellen. Ik heb nl zelf ook gebeld waarom mijn nummer zo laat was. Er nam gewoon iemand op en die gaf mij het nummer van de ledenadministratie *knip* (omdat ze in gesprek waren werd ik niet doorverbonden of zoiets). En verder Hahaatje; heeft het geen zin om je frustratie op mij te botvieren...
Laatst bijgewerkt door Leo op 26-11-09 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privé gegevens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:16

Ja en dat nummer heb ik dus ook gebeld Sarina...had helaas minder gelijk! Je kunt wel roepen dat we moeten bellen, maar velen hebben dat al lang gedaan, sommige met succes, de meesten zónder!

Hahaatje

oh meisie, ik ben niet gefrustreerd hoor! Vind het gewoon een beetje vreemd dat iemand zich speciaal aanmeldt op een forum alleen maar om zich af te vragen waar wij ons allemaal druk om maken...

edit toevoeging: mijn problemen met Horsimo zijn (zoals je ook al in dit topic had kunnen lezen) allang opgelost, dus ik heb helemaal niks meer om gefrustreerd over te zijn, godzijdank!
Laatst bijgewerkt door Hahaatje op 25-11-09 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

desillies

Ik heb nog wel een telefoonnummer trouwens!!
Ik heb het net gebeld en degene die het me gegeven heeft nam zelf op, namelijk de hoofdredacteur! Dus wie het wil hebben roept maar....
Ik heb hem gezegd dat ik wilde controleren of het nummer nog werkte en ik nu dus voldoende wist. :+
het is geen betaald nummer maar een 'normaal' nummer!