Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesito schreef:Ik was net naar rtl4 aan het kijken naar een dubbeltje op z'n kant en daar was een gezin met veel schuld waardoor er ondermeer haar paarden weg moesten.
Ik zat bijna te janken toen het moment aangebroken was dat die dieren opgeladen werden en stelde me dat even voor als ik in zo'n situatie zou staan.
Wat moet dit moeilijk zijn.
zouden jullie dat kunnen?
cp112 schreef:Ik zie ook net hun inkomen, en dat is inderdaad nou niet bepaald weinig oid.... Ze hebben gewoon gigantisch verkeerd geleefd!
russel schreef:cp112 schreef:Ik zie ook net hun inkomen, en dat is inderdaad nou niet bepaald weinig oid.... Ze hebben gewoon gigantisch verkeerd geleefd!
Om rond te komen en hebben wij ook mininaal 3800 euro nodig, dus daarom werken wij beiden. Maar we kunnen geen gekke dingen doen, moet dus enorm sparen om mijn rijbak voor een kleine 1200 euro op te laten knappen, meer zit er niet in, dus wordt een tussenweg.
Niet iedereen woont in een 3 kamerflatje van 400-500 euro, onze hypotheek is 1200 euro, paarden aan huis die kosten nu geen drol. Maar als ik alle verzekeringen en belastingen krijg, dan wordt ik wel eens heel mismoedig, zeker als ze binnen 3 maanden allemaal op mijn tafeltje liggen. Wij hebben dan ook nog geen kinderen.
marleen_usar schreef:Ik ga vaak naar de kringloopwinkel en daar hangt ook vaak iets tussen wat van een duur merk is.Mijn dochter kocht op een rommelmarkt een jas die 3 keer gedragen was en 150 euro nieuw kost.Ze mocht hem voor 15 euro hebben.Je kan alles zo duur maken als dat je zelf wil.