24 mei amateurkeuring bunschoten(arabier)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:29

horseranch schreef:
Hoi hoi,

Wij zijn ook in o.a. Denver USA geweest (1997). Net buiten Denver heb je hele mooie arabische stoeterijen. Wij kwamen vanaf het noorden en opeens zagen we allemaal arabjes in die grote uitgestrekte weiden. Wat een prachtig gezicht was dat...

Het is in ieder geval wel te begrijpen hoor dat het afgeblazen is. Anders zit je echt onnodig onkosten te maken, dat is zonde.
13 sept. is zo.

Ik heb in Denver gewoond (loonggggg time ago), maar geen arabier gezien Maar ja.....ik was toen ook pas 6 jaar oud en had meer oog voor de My Little Pony's.... Tong uitsteken

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:51

Als alles gaat met een van de dikkebuikmama`s zoals het nu gaat, zijn mijn hengst en ik ook op de kossack met hemelvaart..... Ik durf niets zeker te zeggen, want je zult altijd zien dat mn merrie dan net gaat bevallen.

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:13

ankie1 schreef:
ja ik ga ook fijn weer rijden met hemelvaart op de kossackstud!! heb er heel veel zin in alleen hopen dat het niet zo koud is als de vorige keer!! en natuurlijk hopen op een goed resultaat, ik ga nog maar een lesje afspreken

Muiderberg? ben jij toevallig Marjan???

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 16:16

nee ben niet marjan maar .... marIan!!! dezelfde dus, ik had ook al een vermoede dat jij Sandra van sasja bent, ja toch??? had jij ook gelezen over die gestolen paarden die in weesp terug gevonden zijn? eng idee hoor, ik zie je inieder geval wel op de kossackstud, leuk heb er zin in

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 17:27

Inderdaad, Sandra van Sacha. Wat is het wereldje toch klein!.

Ik heb niets gelezen over gestolen paarden die terug gevonden zijn in Weesp. Waar heb je dat gelezen dan? Eng verhaal zeg!

Ben hard aan het oefenen voor de Kossack nog een week. Ga vanavond mijn proeven maar eens even doornemen. Hopen dat het dan een beetje droger is.

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:04

hoi wereldje is inderdaad erg klein! heb hier ergens op bokt gelezen dat er een quater en een palomino gestolen waren in februari ze zijn in weesp terug gevonden ongeveer 2 weken terug en die quater was een dekhengst maar is dus bij de "boefen"gecastereerd. mooi k.. dus . de paarden zijn inmiddels terug bij de eigenaar, ze zijn volgens mij gevonden op die lange weg richting weesp bij dat halve paarden gebeuren wat nooit is afgebouwd.. het moet hier ergens op bokt staan...maar waar???? nou de groeten oefen ze met de arabier!!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:15

ankie1 schreef:
hoi wereldje is inderdaad erg klein! heb hier ergens op bokt gelezen dat er een quater en een palomino gestolen waren in februari ze zijn in weesp terug gevonden ongeveer 2 weken terug en die quater was een dekhengst maar is dus bij de "boefen"gecastereerd. mooi k.. dus . de paarden zijn inmiddels terug bij de eigenaar, ze zijn volgens mij gevonden op die lange weg richting weesp bij dat halve paarden gebeuren wat nooit is afgebouwd.. het moet hier ergens op bokt staan...maar waar???? nou de groeten oefen ze met de arabier!!

Hier kun je de topics vinden, overigens waren het een quarter en een paint en de paint wás hengst, de quarter is een merrie Knipoog

[WN] hart van nederland : paint hengst gestolen
[WN] Paard gestolen: It's Another Footwork
[WN] FOOTWORK IS TERUG!

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 10:37

Bah, ik rijd daar elke dag langs. Die paarden zijn me daar nooit zo opgevallen. Maar ik begreep dat ze achter de stal, of dat gene waar het voor door moet gaan, stonden. Bovendien zijn het geen lekkere jongens dus blijf ik daar altijd goed uit de buurt.

Bleh, naar verhaal, gelukkig met een redelijk goed uiteinde.

Is er ook nog leuk arabieren nieuws?

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:06

hoi hoi,
Leuk dat er zoveel naar de kossack stud gaan, ik zit te twijfelen voor mij is het aardig ver weg, maar het lijkt me nu weleens leuk om iedereen met ze arab te ontmoeten. Weet iemand eigenlijk hoelaat de B is?

Groetjes Judith

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:51

De B begint om 10.00 uur. Zeventien deelnemers dus best aardig vol. Van 13.00 tot 14.00 de hengstenshow en dat is ook altijd leuk om te zien!

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:04

Ja ik doe toch maar mee dus nu zijn er 18 in de b:)
Er viel er ook 1 uit begreep ik. Ben benieuwd of ik de bak rondkom de eerste keer op wedstrijd uit en in een buitenbak.

Spreken jullie nog een plek of tijdstip af, om de bokkers te ontmoeten.

Ik heb zelf een grote arabier met een wit dekje met De kruidenstal erop.
en jullie?

Groetjes Judith

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:21

he mammasan, heb jij de startlijst al gehad? hoeveel doen er in de L1 mee? en hoe laat moet ik?

Perlamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:46

Ja, kun je de lijst niet hier op bokt.nlzetten??? Zou makkelijk zijn. Wil graag weten wie er allemaal gaan en wie er L2 starten. Ik vind het zowiezo leuk om al de bokkers daar bij elkaar te zien, lijkt me dus een gaaf idee om ergens af te spreken.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 22:52

volgens mij kun je dat op de site van de Kossack vinden (zeker weten)!
www.kossack.com

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 09:28

De lijst staat (nog) niet op de site van de Kossack. Hier komt ie. De B en de L2 worden gejureerd door Dhr. Velthorst en Mw. konijn. De L1 door Mw. Modderman (?) en Mw. Konijn. De overige rubrieken door Dhr. Velthorst en Dhr. Beets.

B-dressuur, 10.00 uur
Sandra Rits, Nourek
Mw. G. Oud, Sierou
Ester den Otter, Rashiman Najm
Els Maane, Dune
Guilia Heman, Sje Hieda
Marc Blijlevens, Krimtinie Star
Annelieke Stoop, Paroeska
Wendy Brauen, Sharena
Myanou Schure, Mel Yvanho
Ester den Otter, Mensannab Naim
Mw. L. Lang, Hekuras
Mw. M. van Woerkum, Pedya
Mw. J. Erich, Merit
Chantal Palfrenier, So What
Mirjam Jansen, MAF Amaretto
Mw. S. Troost, Kifaayah

L1 dressuur, 12.10 uur
Donna Oudshoorn, Adami
Kirsten de Jonge, Za Daria I Noor
Marian Leijenhorst, RH Pajkovski
Nanda de Jonge, Fantasia Mystral

L2 dressuur, 12.45 uur
Elly Kuiff, Boomerang
Samantha Fisher, Kar Hacedor

M1 dressuur, 14.00 uur
Sandra Boogaard, Naziri
Neeltje van Meerem, Moran
Cara v.d. Heijden, Davidov
Mireille Lems, Norman
Ilona Halarius, Asaiah
Mw. J. de Bruin, Karien
Mw. S. Kies, Navalkin

M2 dressuur, 14.50 uur
Karin de Graaf, RH Cadanz
Alexandra Kranenkamp, Josephine
Dorinda Woudenberg, Soleda
Kim Buys, Gelimer
Mw. A. de Bruin, Poker

Z1 dressuur, 15.30 uur
Jane van Beuzekom, Skazo
Karin de Graaf, RH Menischkun

Z2 dresuur, 16.30 uur
Karin van Soelen, Astarosjnia

Ik ben te herkennen aan een schimmel met Naziri op zijn dekje. (start als eerste in de M1)

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 12:31

hey, waarom heb ik nog geen startlijst thuis gehad? Naja misschien dat ie vandaag komt....

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:14

Mw. Moddeman faxed hem naar me, dus meestal heb ik hem een dag eerder! Ze is trouwens de laatste keren wel netjes op tijd.

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 20:07

De lijst staat (nog) niet op de site van de Kossack. Hier komt ie. De B en de L2 worden gejureerd door Dhr. Velthorst en Mw. konijn. De L1 door Mw. Modderman (?) en Mw. Konijn. De overige rubrieken door Dhr. Velthorst en Dhr. Beets.

B-dressuur, 10.00 uur
Sandra Rits, Nourek
Mw. G. Oud, Sierou
Ester den Otter, Rashiman Najm
Els Maane, Dune
Guilia Heman, Sje Hieda
Marc Blijlevens, Krimtinie Star
Annelieke Stoop, Paroeska
Wendy Brauen, Sharena
Myanou Schure, Mel Yvanho
Ester den Otter, Mensannab Naim
Mw. L. Lang, Hekuras
Mw. M. van Woerkum, Pedya
Mw. J. Erich, Merit
Chantal Palfrenier, So What
Mirjam Jansen, MAF Amaretto
Mw. S. Troost, Kifaayah

Hoi ik zit tussen Mevr. Woerkom in en Chantal Palfrenier. Mevr. J. Erich is uitgevallen denk ik?

Groetjes Judith

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:53

ik heb toch maar es me eigen groom meegenomen whahahaha

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:56

k'heb um inmiddels ook hoor, de startlijst, net nadat ik had geschreven dat ik um nog nie had, lag ie in de brievenbus!!

PS. Zal dit keer me dekje nie vergeten!!!

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:03

Gezellig zo dag arab kijken, helaas moet ik wel na de B terug want het is een heel eind rijden en me vriendin moet ook haar paardje nog rijden.
Maar misschien kunnen we na de B met een groep bokkers afspreken.?
Dan zie ik er in elk geval nog een paar.

groetjes Judith

Perlamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:51

Jammer dat er maar 2 deelnemers zijn in de L2. Er zijn veel meer mensen die in deze rubriek start, wat meestal een gezellig groepje onder elkaar is. Maja, we zullen het er maar mee moeten doen. Weet iemand toevallig of er nog een rijrubriek is????

Ik ben trouwens te herkennen in de L2 met een donkergrijze hengst vol met witte vlekken met een heeeeeeeele lange staart. (Kar Hacedor.)

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:09

Citaat:
Gezellig zo dag arab kijken, helaas moet ik wel na de B terug want het is een heel eind rijden en me vriendin moet ook haar paardje nog rijden.

groetjes Judith

Ik ben er ook al heel vroeg(hoewel ik zelf pas laat rijdt), dus lijkt mij wel gezelli! Ik ben er samen met Chantal(Lars) en natuurlijk onze paardjes!

Dorinda

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:01

Helaas zal het er zo als het er nu uitziet niet voor ons doorgaan.
Gisteren de veewagen opgehaald maar iets blijkt er niet in orde, en of ze het voor elkaar krijgen voor Donderdag?
Bah! had me er zo op verheugd, ik zal maandag mevr. Modderman bellen om door te geven dat ik uitval, of ik moet een lift zien te vinden die kant op. Laat het nog wel even weten voor Donderdag.

Groetjes Judith

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 20:35

Citaat:

groetjes Judith

ik ben dus b en dorinda is er ook (missol) dus mini meeting als je kan komen hoop