Waren jullie vroeger ook zo Penny? :=

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 22:51

Ik vond veel paarden zielig, als ik nu zo denk was dat eigelijk ook vrijwel altijd zo ( handelaar plaatste ze overal aan kettingen en paarden zagen er niet uit.) dus daar kwam ik altijd om brood en dergelijke te geven...

Speelde altijd met de barbiepaarden of zelf, ook idd op de fiets, en de put was dan een hindernis.
Wat lid van de penny en mijn kamer hing vol met die posters.
Verder had ik een waslijst aan paardennamen, en dan heb ik het er niet over 100 maar een stuk meer.
Pony's die ik kende van de handelaar gaf ik allemaal een naam en kende ze stuk voor stuk :D

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:23

komen in 1 keer allemaal herineringen naar boven :P

ik was toen een jaar of 4 en hadden we net gegeten en vroeg aan me vader zo papa sjorsy spelen.
was me vader dus de pony ging hij op handen en voeten kruipen en ik er opzitten sjaals om z'n armen en benen want ja dat waren de banages :j. tas om de nek hoofdstel :j.

en dan was me moeder was de stal aat schoonmaken dee ik peesbeschermes om me benen dat waren chaps :P.

of ik dee veelte grote sporen om met wieltjes werdt ik alltijd boos als ze over de grond sleurde hihi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

en ja penny's sparen hé.
had de wereld aan barbie paardjes helaas in 2003 allemaal opgebrand.

de zonnebank was de stal had ik luififers en dat was de bak had ik van die kleine houtjes maakte ik een jawel een Z bak van.

poster opsparen en allemaal ophangen zodat je het paardenbehang ook niet meer kon zien.grote deurposter hier slaapt een paarden gek. truien met paarden hoofden,t-shirt met paardenhoofden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kreeg ik ooit een stokpaard van me moeder.
en toen waren de olimpische spelen in atenhe en ging ik dat nadoen dus radio kei hard in schuur met de muziek van anky speciaal gebrand daar voor bord in de tuin 'atenes 2004".

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:00

ik was ook zo (en nog steeds heb ik wel eens een penny vlaag haha)
idd vroeger met van die verhaaltjes e.d. kwam pas nog een schrift tegen wat ik bijhield met allerlei verhalen wat ik had gedaan met mijn verzorgpony, krantenknipsels, verslagen van manegelessen en fantasie tekeningen e.d. echt heel grappig. verder idd een hele sticker verzameling en posters en weet ik veel wat allemaal.

nu heb ik nog wel een penny vlagen met mijn pony's.. zo hebben beide paarden een roze hoofdstel :(:) vlecht ik ze wel eens helemaal in incl. strikjes e.d. (men wat schaamde ik me toen er net leeftijdsgenoten langs kwamen en ik met die pony net langs de weg liep hahaha)
heerlijk een middagje tuttelen.