Vodka voelt zich ook al steeds meer thuis, ze hinnikt als ik aankom en is gek op winterpeen. Elke avond krijgt ze een paar stukken winterpeen en die zijn zo op.
Ze is niet echt heel sociaal naar andere paarden, eergisteren heb ik haar voor het eerst bij mijn welshje gezet en die vond haar bere-interessant, Vodka echter haar niet..ze heeft een soort "space" van 5 meter om zich heen en als Lass daarbinnen kwam, liep ze heel hard achteruit en deed dat al trappend. Lass had de boodschap snel begrepen, dus hield afstand. Vandaag ging het al een heel stuk beter, Lass stond vlakbij haar, en in het middagzonnetje lag Vodka languit gestrekt te zonnen.
Stapje voor stapje gaat het dus steeds iets beter. Ik heb van de week ook een drafje gezien (had niet gedacht dat ze dat zou doen) en een soort slow-motion bokje

Ze is gek op haar hooi en wortels, een handje biks begrijpt ze helemaal niks van.
Maar al met al past ze zich best goed aan, af en toe ziet ze in de verte andere paarden lopen en dan richt ze zich helemaal op, ogen helder en dan zie je haar echt denken, wie zijn dat?? Ze kijkt ook veel helderder uit haar ogen, ze voelt zich denk ik wel beter.