Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:41

Oh nee hoor, maakt mij niks uit. Ik ga eigenlijk overal wel heen met mijn paardrijkleding. Loop ook altijd door de winkel met mn hele oude vieze spijkerbroek aan en klompen. Dat kan me allemaal echt niks schelen!

Anna

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:43

Dat kan mij weinig schelen, ik ga gewoon naar de winkel hoor ;)

Maaike_Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:24

heb ik ook soms :P
lekker schaamtelijk doen en in de stad met je paardkledij rondlopen xD
iedereen kijkt je aan alsof je drugs gebruikt

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:26

haha nee hoor ikke niet. Ik leef zowat in me rijbroek. Als ik toevallig boodschappen moet halen ga ik me echt niet eerst omkleden.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:28

ach tegenwoordig is de mode toch geïnspireerd op ruiterkleding
dus als mensen erover beginnen kun je altijd nog zeggen dat jij tenminste überhip rondloopt.

Haha neehoor, ik loop graag schoon en wel in mn gewone kleding. Maar ik loop net zo goed in mijn rijkleding. Ze kunnen me wat, al zou ik heel de dag in mijn rijkleding rond willen lopen, dat is hun probleem toch niet.
Bovendien, ga ik niet éérst boodschappen doen, dan weer terug naar huis en dan naar mijn paard. Als ik van mn paard kom, kom ik toch langs de supermarkt dus dat is veeel makkelijker :)

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:41

Nee hoor, ik vind het zoiezo heerlijk zitten en het kan me al helemaal niet schelen wat andere denken. iedereen heeft toch zo zijn hobby :)

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:05

Ik vind het altijd leuk om met mijn vieze modder schoenen op die mooie
witte schoone vloer van de super markt te lopen ~~}> .

daantje_gt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:08

Nee hoor, schaam mezelf er echt niet voor! Mensen moeten denken wat ze willen, maar ik trek mezelf er niks van aan :)

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:11

Me ruitjesrijbroek met zitvlak ,nou dan zie je sommige toch kijken maar dat kan mij niet schelen. :D

OnlyEyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:35

geen last van. ik trek mij niet echt iets aan wat mensen van mij denken.

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:55

ik ga gerust eens een boodschapje doen met me rijkleding .
ik schaam me er zeker niet voor.
als ik van stal afkom en ik moet een boodschapje doen dan houd ik gerust die kleding aan.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:35

Kan mij niks schelen hoor, alleen heb ik ook een rode rijbroek en op de fiets kijkt iedereen je dan aan, dat is wel iets minder maarja dat went vanzelf wel. Loop er ook zo mee in de supermarkt, er lopen wel meerdere mensen rond in "oude/vieze" kleding en wat dan nog, ik ken de meesten toch niet dus.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:43

Ik banjer ook overal rond in mn paardenkloffie; supermarkt, bloemist, da, snackbar, etc!
Ook gewoon met lekkere modderige mestthermoboots in de winter. Maakt mij niets uit!
Mensen hier int dorp zien me amper anders.....Hahahahaha!

Ow, en stinken doe je wel hoor. Was van de week in gewone kleding in de supermarkt en rook daar paarden. Dacht al dat ik wat aan mn schoenen had hangen, tot ik om de hoek een meisje in paardrijkleren zag staan! :D

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:44

Ik wandel ook overal en nergens met mijn rijkleren! intresseert mij dat :)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:47

Ik schaam me er niet voor hoor, ga gerust ook overal heen.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:46

ik ga meetsal ook gewoon overal heen (oke laatst moest ik naar de makelaar en notaris toen toch maar ff gedouched en schone kleding aan) maar supermarkt ed doe ik gewoon in me kloffie. staan welles mensen met opgetrokken neus achter je, want ja paardenpies is toch wel een penetrante lucht, maar kan me er niet druk om maken. er lopen er zoveel in rare kleding bij ons rond (gekkenhuis om de hoek :P)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:48

Ik schaam me echt niet voor mijn paardenkleding, maar als ik nog boodschappen ga doen of nog ergens een afspraak heb, mijn dochter op moet halen van school e.d., fris ik me thuis toch echt even op, kam mijn haren en doe wat leukere kleding aan. :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:03

Ik schaam me helemáál niet :n !

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:04

:=
Ben net nog wezen eten in de kantine van mijn vriends werk. Uiteraard in rijkleding!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:45

Ik ben er juist fier op :D.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:48

Ik loop (vooral in de weekenden) ook de hele dag in m'n rijkleding. Ga dan ook rustig naar de supermarkt oid. Ben eergister nog in m'n rijkleding naar Amsterdam geweest, lekker rondje struinen en bij de hema eten. Zit er echt niet mee.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:50

Ik schaam me er ook niet voor.
Even vlug voor ik naar de paarden ga boodschapjes doen of als ik net terug kom. En grote pech als ik stink naar de paarden, van sommige mensen krijg ik hoofdpijn als ik achter ze sta bij de kassa, die ruiken of zwaar overdreven naar parfum of naar oud zweet, nee geef mij de paardengeur maar.
En ik laat ze lekker denken, vrij land, dus van mij mogen ze denken wat ze willen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:51

Ik ging laatst met mijn man in Amsterdam shoppen. Dus uit de rijkleding en gewone kleding aangetrokken. Kom ik in Amsterdam lopen er allemaal mensen in rijbroeken en glimmende laarzen die nog nooit een stal van dichtbij hadden gezien. Het is blijkbaar mode!!! Ik zeg tegen mijn man: dus ik had gewoon mijn kleren aan kunnen houden, was helemaal niet opgevallen :+

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:03

Ik schaam me niet echt in mijn paardrijkleren, maar ik voel me er nou niet echt charmant in :o
Ik ga wel zo af en toe even langs de supermarkt met mijn paardrijkleren, en dat vind ik niet zo erg. Maar als ik echt naar de stad ga enzo dan heb ik toch liever mijn gewone kleren aan, anders voel ik me altijd zo vies en heb ik het gevoel dat ik stink.

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:20

mij maakt het ook niet echt uit. als het maar wel een beetje matcht :+
Ik heb elke dag rijkleren aan en als ik dan even snel iets moet halen voor papa of mama of ik ga met ze mee dan ga ik me daar voor echt niet voor omkleden . Maar als ik weg ga ofzo winkelen dan trek ik wel andere kleren aan.
laatst vroeg ook zo'n man waar ik mijn paard had gelaten en of ik nu op een stalenros was gekomen :+
maar daar kan ik dan wel om lachen