Ik heb niet zoveel met diagnostiek, ook niet in dit topic

Sterker nog, of ik nou een paardenmens ben, of mens met paard, of een paard, het maakt niet dat ík daardoor beter of minder met paarden omga.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KiWiKo schreef:met de wetenschap dat ik voor altijd en eeuwig als arrogant, betweterig en missknowitall bestempeld te worden heb ik gekozen voor mezelf als paardenmens![]()
Er is namelijk maar een ding dat ik goed kan, en dat is werken met paarden. Paarden van allerlei pluimage, van allemaal verschillende rassen....... met allemaal verschilldende karakters.
En het kost me geen moeite om een paard te begrijpen, het kost me geen moeite om met een paard door een deur te kunnen.
Ik denk er ook niet over na, ja s'avonds in mijn bed........ maar op het moment niet.
dus ja, ik schaar mezelf wel onder de paardenmensen, met dien verstande dat ik nog altijd heel veel te leren heb....... en ook altijd zal blijven leren
stoffel schreef:Ik blijf er bij dat minder dan 1% van de mensen met paarden onder de catogorie paardemensen valt. Als je jezelf in een discussie paardemens noemt, stel je jezelf boven de andere(meer dan 99%) en staat dus niet open voor argumenten, het heeft dan dus geen zin om mee te discusieren
stoffel schreef:Ik blijf er bij dat minder dan 1% van de mensen met paarden onder de catogorie paardemensen valt. Als je jezelf in een discussie paardemens noemt, stel je jezelf boven de andere(meer dan 99%) en staat dus niet open voor argumenten, het heeft dan dus geen zin om mee te discusieren
Cassidy schreef:Perrokai schreef:Dus hoe helpen we het nu voorgoed de wereld uit ?
Dit probleem help je de wereld niet uit, het maakt niet uit hoeveel topics je erover gaat starten en hoe lang je antwoorden zijn in een topic.
Perrokai schreef:Ja dat help je wel, door voor eens en voor altijd te bepalen dat mens met paard niet minder is voor een paard dan paardenmens.