Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xCondor schreef:Ik heb een vraag
ik (nouja, niet ikzelf, maar de eigenaresse, maar ik moest er even achteraan gaan) heeft een paspoort van nhs.
nu loopt het tot blz. 36.
Maaar, op blz.27 staat: vaccinaties andere dan paardeninfluenza.
Is dit het zelfde?
In de inhoudsopgave staat ook niets over medische behandelingen.
Nell_ schreef:18 juli word mijn verzorgpony van mij, en nu moet ze overgeschreven worden op mijn naam, maar ze moet ook nog een inlegvel! Kan dit tegelijk geregeld worden? Want voor het omzetten van eigenaar moet het paspoort opgestuurd worden met een ingevuld formulier enzo!
En moet het inlegvel telefonisch, of kan het ook via de site? Want ik kan het nergens vinden eigenlijk.
Ik heb het bij het kwpn ook in 1 keer aangevraagd, heb mijn paspoort opgestuurd (aangetekend) met daarbij een briefje dat ik het op mijn naam wilde zetten en daar bij het aanvraagformulier voor het inlegvel. Was binnen 3 weken geregeld.
Je moet naam en adres opgeven van de aangevraagde, moet ik dan mijn adres doen, of nog die van de huidige eigenaren? Je eigen gegevens
Emmaa_92 schreef:Ik ben nu bezig met het aanvragen van een inlegvel op de KNHS site maar ik heb een vraagje:
Bedoelen ze met het levensnummer het registratie nummer? En het chipnummer op mijn startkaart is 0.. Terwijl ze wel gechipt is dus dit snap ik ook niet helemaal.. Kan iemand me hier even snel mee helpen?
JECKYLL schreef:Nou ik heb net maareens contact opgenomen met de KNHS.. ik heb in april al een bevestigigngsmail van hun gehad en begin Juni een brief waarin stond dat ze binnenkort die 7,50 van mijn rekening halen. Maar heb tot op heden nog helemaal niks van hun ontvangen. Nu maken ze een uitzondering omdat hun zeggen dat ze dit wel hebben verstuurd, want normaal geven ze het maar 1x uit. Nu moet ik alleen wel weken wachten. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of ben ik weereens de enige